تشکیل قرارگاه فرهنگی در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تشکیل قرارگاه فرهنگی در مناطق زلزله زده کرمانشاه و سرپل ذهاب

به گزارش چغادک نیوز؛سرگرد پاسدار غلامرضا جمالی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ضمن تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیرو های نظامی حاضر در مناطق زلزله زده، گفت: عبودیت و بندگی خداوند گاهی در قالب خدمت به بندگان او متجلی میشود و قطعا این قبیل تلاش ها نزد خداوند و اولیا او ماجور خواهند بود.

جمالی ضمن تأکید بر اینکه حضور در مناطق زلزله زده غرب کشور نباید صرفا در جهت آوار برداری و برداشته شدن موانع و این قبیل باشد، اظهار کرد: قطعا یکی از نیازمندی های شرایط بحران حضور نیروی خبره فرهنگی و تقویت روحیه معنوی افراد در همه ی سطوح در این مناطق می باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه عملیات بازسازی هشت روستا در شهرستان سرپل ذهاب به سپاه امام صادق(ع ) استان بوشهر واگذار گردیده، در کنار قرارگاه سازندگی؛ قرارگاه فرهنگی اجتماعی نیز در مناطق زلزله زده تشکیل می گردد.

جمالی خاطرنشان کرد: این قرارگاه که هشت روستا با جمعیت بالغ بر هزار نفر را تحت پوشش خود دارد در زمینه های فرهنگی ؛معنوی؛ آموزشی؛ تفریحی؛ ورزشی  و…. فعالیت خواهد داشت./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false