×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قائدی به عنوان شهردار جدید عالی شهر معارفه شد+تصویر

به گزارش چغادک نیوز: صبح امروز جلسه تکریم بشیر احمدی و معارفه مهدی قائدی به عنوان شهردار جدید عالی شهر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد عالی شهر برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه عالی شهر ضمن تقدیر از تلاش های بشیراحمدی بیان کرد: کار شهردار و مقوله شهرسازی کار مهم و ارزشمندی است و یکی از مباحث مهمی که باید در شهرسازی و طراز اسلامی رعایت شود معنویت، امنیت و رفاه اجتماعی  است که حاکمان اسلامی نیز برآن تکیه داشته اند.

حجت الاسلام هاشمی  با بیان اینکه تغییرات خوبی در مبلمان شهری ایجاد شده است که مطلوب نیست و تا نقطه مطلوب راه بسیاری وجود دارد، افزود: شهرداری مکانی است که در آن لغزش بسیاری وجود دارد چونکه هر جا پول وجود داشته باشد منافع طلبان هم پشت آن می باشند و اینجاست که باید تقوی و تلاش مضاعف داشت.

وی اضافه کرد: انتظار داریم اعضای شورا دوستانه و برادرانه به حل مشکلات بپردازند چونکه هزار و یک مشکل در شهر وجود دارد و در حال حاضر وقت لابی گری و دوست بازی نیست و باید دست به دست هم آینده خوبی را برای این شهر رقم زنیم.

امام جمعه عالی شهر خاطر نشان کرد: بعد از ۳۰ سال قدمت عالی شهر هنوز اندر خم یک کوچه هستیم ، جناب قائدی مسئولیت پر تنشی را انتخاب کرده است و این مردم از شما انتظار دارند،  باید رضای خدا و مصلحت واقعی را در نظرگرفت و الان وقت آن نیست که اعضا با هم اختلاف داشته باشند .

وی اظهار کرد: ما انتظار داریم که دوستانه دور هم برنامه ریزی کنید و به خاطر اینکه وظیفه من نصیحت می باشد برای آخرین بار می گویم با صداقت و محبت با هم رفتار کنید و مشغول بکار شوید و تلاش کنید موجبات پیشرفت وتوسعه شهر فراهم شود.

 

بشیر احمدی شهردار اسبق عالی شهر نیز با تشریح فعالیت های صورت گرفته در عالی شهر بیان کرد: آنچه انجام داده ام وظیفه بوده است و روزی که استخدام شدم الفبای اداره را نمی دانستم ولی با بهره گیری از توان پرسنل کاردان و با تجربه شهرداری توانستیم شهر عالی شهر را متحول کنیم که نشان ازلطف خداوند متعال است.

فرماندار شهرستان بوشهر نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های شهردار سابق، ابراز امیدواری کرد که قائدی در این سمت موفق خواهد بود و در ادامه گفت: امسال در حوزه های مختلف فرهنگی، بهداشت ودرمان و مدارس اعتبار خوبی را در نظر گرفته ایم و امیدواریم با تخصیص اعتبارات در پرسه ۴ ساله عدالت مطلوبی در توزیع اعتبارات در حوزه شهرستان برقرار شود.

جمشیدی با بیان اینکه فلسفه وجودی عالی شهر پوشش دهی سرریز جمعیت شهر بوشهر می باشد و امیدواریم شاهد پیشرفت و توسعه این شهر باشیم افزود: ما گوشمان برای انتقادات شنواست و اگر اشکالی در سیستم اداری وجود داشته باشد می پذیریم و از اعضای شورای اسلامی عالی شهر در خواست دارم با عدالت مسائل شهر را پیش ببرند.

شهردار جدید عالی شهر نیز در این نشست گفت: سوگند می خورم از هیچ کوشش و تلاشی جهت پیشرفت شهر دریغ ننمایم و دوشادوش شرکت عمران عالی شهرآستین همت را بالا زده و در جهت عمران و آبادانی این شهر بکوشم.

مهدی قائدی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل، بهداشت، فضای سبز و معابر عالی شهر نابسمان است، افزود: طی همکاری با ادارات زیربط و شرکت عمران که در بحث خدمات رسانی می تواند اثر بخش باشد، کارهای بزرگی می توان انجام داد و در این راستان نیز بنده آمادگی کامل دارم که از صاحب نظران، دلسوزان و نخبگان شهر در راستای پیشرفت شهر بهره ببرم./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false