با استقرار کمیته امداد چغادک در ماه آینده مشکل رفت و آمد ۱۲۰۰ خانوار تسهیل خواهد شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
با استقرار کمیته امداد چغادک در ماه آینده  مشکل رفت و آمد ۱۲۰۰ خانوار تسهیل خواهد شد

به گزارش چغادک نیوز: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان بوشهر در نشست با عضو شورای اسلامی شهر چغادک پیرامون روند پیگیری استقرار کمیته امداد در چغادک گفت:شرایط لازم جهت استقرار کمیته امداد در شهر چغادک مهیا می باشد و ظرف مدت یکماه آینده به صورت رسمی کمیته امداد چغادک افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 کمیته امداد چغادک مشکل رفت و آمد ۱۲۰۰ خانوار تحت پوشش را تسهیل خواهد کرد

احمد لطفی افزود: در این راستا به ۱۲۰۰ خانوار تحت پوشش این کمیته در بخش مرکزی شهرستان بوشهر خدمات ارائه خواهد شد؛ که ۷۰۰ خانوار آن نیز ساکن شهر چغادک می باشند و  بخشی از مشکلات آنها که ناشی از رفت و آمد بوده، حل خواهد شد.

    اشتغال پایه و اساس کاری کمیته امداد در چغادک است

وی اضافه کرد: با استقرار کمیته امداد در شهر چغادک اشتغال پایه و اساس کاری این اداره در چغادک خواهد بود و در زمینه های مختلفی همچون؛ ارائه تسهیلات اشتغال، خدمات مسکن، کمک به تعمیرات مسکن، خدمات فرهنگی( آموزشی، اردویی، جشنواره ای و…)،ارائه خدمات درمانی به نیازمندان، کمک به ایتام در قالب(طرح اکرام)، ازدواج جوانان(جهیزیه، کمک هزینه تهیه جهیزیه)، مستمری و…به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

شورای جدید چغادک در استقرار کمیته امداد چغادک نقش اساسی داشته است

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی(ره) استان بوشهر اظهار کرد: شورای جدید شهر چغادک پیرامون استقرار کمیته امداد در این شهر نقش اساسی را داشته است که در اینجا لازم می دانیم ازامام جمعه چغادک، مجموعه شورای شهر و مهدی بختیاری به خاطر پیگیری و پشتیبانی انجام شده تشکر نمایم.

شورای شهر در واگذاری زمین جهت احداث ساختمان کمیته امداد همکاری کنند

وی با بیان اینکه این انتقال موقت بوده و شورای شهر می بایست در خصوص واگذاری زمین جهت احداث ساختمان این اداره همکاری لازم را داشته باشد، افزود: امیدواریم با نگاه خوبی که مهدی بختیاری و دیگر اعضای شورای شهر دارند و به لحاظ شرایط خاصی که این شهر دارد کارهای قابل توجه و خوبی در آن انجام شود که در این راستا نیز راه اندازی کانون فرهنگی دائم کمیته امداد در این شهر نیز از اقدامات بعدی پس از استقرار این اداره خواهد بود.

علاقمندیم در حوزه فرهنگی و اشتغال با شورای چغادک همکاری داشته باشیم

لطفی خاطر نشان کرد: اگر از من سوال کنند در طول مدت ۱۸ سال مدیریت خود چه کار مهمی را انجام داده ای، به استقرار کمیته امداد چغادک اشاره خواهم کرد چونکه کار مهم و بزرگی است و در این راستا علاقمندیم در حوزه فرهنگی و اشتغال نیز با همکاری شورا اقدامات خوبی را انجام دهیم.

انتظار داریم  با استمرار روابط بین کمیته امداد و شورا خدمات بیشتری به مددجویان ارائه شود

مهدی بختیاری نیز در این نشست ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل کمیته امداد استان و غلامرضا قائدی مدیر مسکن این کمیته، بیان کرد: با توجه به اینکه ما در ابتدای راه همدلی خود را ثابت کرده ایم؛ انتظار داریم رابط کمیته امداد و شورای شهر دو سویه بوده و امیدواریم این رابط استمرار داشته باشد تا بتوان خدمات بیشتری به مددجویان این کمیته ارائه شود.

علاقمندیم زمینه تسهیل رفت و آمد مردم روستاهای اطراف به شهر چغادک را فراهم آوریم

عضو شورای شهر با بیان اینکه با تمام وجود حاضر به همکاری با این نهاد انقلابی می باشیم و در این خصوص بحث جابجایی وسایل و امکات اداره چغادک را شخصا بر عهده می گیرم، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده در حوزه حمل و نقل؛ علاقمندیم زمینه تسهیل رفت و آمد مردم روستاهای اطراف به شهر چغادک را فراهم آوریم که قطعا مشکلات ایاب و ذهاب مددجویان کمیته امداد چغادک نیز مرتفع خواهد شد./ انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false