قریب به ۳۵۰ هزار نفر کارگر بسیجی در کشور به انجام ماموریت می پردازند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
قریب به ۳۵۰ هزار نفر کارگر بسیجی در کشور به انجام ماموریت می پردازند

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه گفت: الحمدلله قریب به ۶ هزار حلقه شجره طیبه صالحین در سرتاسر کشور در جامعه بسیج کارگری سازماندهی شده است و قریب به ۳۵۰ هزار نفر کارگر بسیجی سازماندهی شده در سازمان‌های مختلف، این نیروها در واحدهای تولیدی، صنعتی و کارخانجات و غیره انجام ماموریت می‌کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، خلیل رفعتی در جمع بسیجیان کارگر به مناسبت هفته کار و کارگر ضمن تبریک این هفته میمون و مبارک، هفته کار و کارگر و هفته بسیج کارگری خدمت کارگران ارجمند و بزرگوار همیشه در صحنه گفت: بسیج کارگری با رسالت نظام ولایی و انقلابی تاسیس شده و ماموریت‌های خود را به طور شایسته در راستای منویات مقام معظم رهبری و کمک به دولت به انجام می‌رساند.

وی افزود: الحمدلله قریب به ۶ هزار حلقه شجره طیبه صالحین در سرتاسر کشور در جامعه بسیج کارگری سازماندهی شده است و قریب به ۳۵۰ هزار نفر کارگر بسیجی سازماندهی شده در سازمان‌های مختلف، این نیروها در واحدهای تولیدی، صنعتی و کارخانجات و غیره انجام ماموریت می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: منطقه عسلویه با وجود جمعیت ۴۰ هزار نفره جزء معدود جاهایی است که در سطح خاورمیانه و جهان به این شکل جمعیت متمرکز کارگری دارد و می‌طلبد که توجه بیشتری شود و ضمن کمک به دولت، از حق و حقوق کارگر هم دفاع کنیم.

رفعتی تصریح کرد: در جلسات کاری دفاع‌هایی داشته‌ایم و در زمینه‌های حقوق کارگر و اشتغال مجموعه سپاه شهرستان عسلویه به طور فعال در جلسات تخصصی کارگری حضور داشته و این دفاع را انجام می‌دهیم و نمی‌گذاریم این ناملایماتی که در مجموعه‌ها وجود دارد به کارگران لطمه بزند.

وی اضافه کرد: پشت پرده اتفاقاتی صورت می‌گیرد برای اینکه حق کارگر ضایع شود و البته ما همواره مدافع حقوق کارگران زحمتکش خواهیم بود که در سطح جامعه اموراتشان را به‌راحتی بگذرانند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false