وصیتی که بی «نظیر» انجام شد +عکس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وصیتی که بی «نظیر» انجام شد +عکس

شهید نظیر وداعه الوائلی از مردانی بود که به خیل سربازان اسلام پیوست تا مبارزه کند علیه تروریست‌های تکفیری و مدافعی باشد برای حریم آل الله که مدتی است چشم نامحرمان به هتک حرمت ساحت ایشان دوخته شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس، شهید نظیر وداعه الوائلی از مردانی بود که به خیل سربازان اسلام پیوست تا مبارزه کند علیه تروریست‌های تکفیری و مدافعی باشد برای حریم آل الله که مدتی است چشم نامحرمان به هتک حرمت ساحت ایشان دوخته شده و به برکت خون شهدا این آرزو به گور خواهد رفت.

شهید نظیر که قرار بود به تازگی طعم شیرین پدر بودن را بچشد مدتی قبل از تولد فرزندش به شهادت رسید. او اگر چه شهادت را انتخاب کرده بود اما جدا شدن از هدیه ای که قرار بود خدا به آنها بدهد هم برایش سخت بود. به همین دلیل بود که به همسرش وصیت کرد فرزندمان که می دانست پسر است نامش «حسین» باشد و گفته بود: اگر هنگام تولدش نبودم لحظاتی او را روی قبرم بگذار تا وجودش را اینگونه حس کنم.
 

همسر نظیر نیز بعد از شهادت او که فرزندش تازه به دنیا آمد «حسین» شیر خواره را پیش پدر برد و به وصیتش عمل کرد. آنچه مشاهده خواهید کرد عکسی است مربوط به همین واقعه عاشقانه.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false