×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بیش از ۲۰۰  برنامه در هفته عقیدتی برگزار می‌شود

سرهنگ محمد فریدونی گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در طول هفته عقیدتی سیاسی در سپاه امام صادق(ع) و نواحی مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"،مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق(ع) صبح امروز درجمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه سی و ششمین سالگرد شهادت فیلسوف حکیم و فرزانه استاد شهید مطهری و گرامی‌داشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج قرار داریم، افزود: این شهید والامقام به عنوان یکی از طراحان نظام فکری و ایدئولوِی ایران اسلامی حق بزرگی به گردن مردم و مسئولان نظام اسلامی دارد که در پاسداشت این شخصیت کم نظیر می‌بایست از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

سرهنگ فریدونی گفت: شهید مطهری با تمام توان در مقابل تمامی کج اندیشان و نظرات منحرف آنان ایستاد و در این راه جان خود را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی نمود.

وی گفت: در این برهه از زمان که دشمنان نظام اسلامی با راه اندازی جنگ نرم اندیشه های شهید مطهری را که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است هدف گرفته اند، بر ماست تا با ارائه آثار و اندیشه های این شهید والامقام در قالب بر نامه های متنوع به نسل جوان جامعه گوشه ای از دین خود را به این شهید بزرگوار ادا نماییم.

فریدونی خاطرنشان کرد: ما در طول هفته عقیدتی سیاسی که از یازدهم الی هفدهم اردیبهشت ماه آغاز و پایان می‌‌یابد، ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح سپاه استان و نواحی مقاومت بسیج شهرستان ها برگزار خواهیم نمود که همایش تجلیل از مقام شامخ اساتید، مربیان و معلمان عقیدتی سیاسی، مسابقه کتابخوانی از کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، نشست های بصیرتی و معرفتی، مسابقه وبلاگ نویسی، کرسی های آزاد اندیشی و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان معلم و مربی از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

گفتنی است: همایش تجلیل از مربیان عقیدتی با سخنرانی استاد برجسته حوزه و دانشگاه حجت الاسلام قائمی از قم برگزار می‌شود. 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false