بازماندگان هخامنش مستمری می‌گیرنذ! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
بازماندگان هخامنش مستمری می‌گیرنذ!

معاون رئیس‌جمهور گفت: استراتژی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختصاص ردیف بودجه دائم برای آثار تاریخی و جهانی تخت جمشید و پاسارگاد است.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از فارس، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در دومین سفر خود به استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان پاسارگاد در سخنانی اظهار داشت: با تلاش دولت تدبیروامید در ۲۱ ماهه اخیر علاوه بر فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد مهار تورم ۴۴ درصدی و کاهش آن به ۱۵ درصد و نیز تبدیل رشد منفی به مثبت بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی اقشار مختلف جامعه حمایت از بخش خصوصی داخلی و خارجی برای جذب سرمایه‌گذاری از اولویت‌های این دولت برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در کشور است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: با توجه به دستاوردهای مثبت دولت در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی در بعد سیاسی و دیپلماتیک به‌ویژه مطالبه به‌حق مردم در مورد دست‌یابی به فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز به موفقیت‌هایی دست ‌یافته‌ایم.

سلطانی‌فر با اشاره به اینکه ایران باسابقه ۱۰ و ۱۱ هزارساله در معادلات سیاسی دنیا حرف نخست و تعیین‌کننده‌ای داشته است، افزود: در ۲۰۰ سال گذشته نیز وسعت کشورمان ۳ میلیون مترمربع بوده و به دلیل بی‌تدبیری سلاطین و حاکمان وقت ۴۰ درصد از مساحت آن کاسته و تبدیل به ایران فعلی شده است.

وی بیان داشت: در دوران جنگ تحمیلی با مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن درنیامد و امروز شاهد ایرانی مستقل و بااقتدار در دنیا و منطقه هستیم.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: در سایه حکومت دینی احزاب سیاسی آزادانه می‌توانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند و دارای مجلسی مستقل و نیز دمکراسی در کشورمان هستیم.

سلطانی‌فر با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور به‌شدت با پروژه‌هایی که قول اتمام آن به مردم داده شود اما اجرایی نشود مخالف است، افزود: در تمام استان‌ها پروژه‌هایی مصوب می‌شود که در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به پایان برسد تا آحاد جامعه از نعمات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش فارس، معاون رئیس‌جمهور و هیئت همراه با فاتحه بر قبور شهدای پاسارگاد از مقام شامخ جان‌برکفان تجلیل کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false