×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ابلاغ دستور رهبری درباره افزایش توان نظامی به فرماندهان

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ دستور فرمانده کل قوا درباره افزایش توان نظامی به فرماندهان در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی در حاشیه مراسم روز معلم که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: امام خامنه‌ای فرمانده کل قوا هستند و در مقام فرماندهی فرموده‌اند که نیروهای مسلح و دفاعی کشور باید آمادگی خود را بالا ببرند و این یک دستورالعمل است، من هم بلافاصله این دستور را به قرارگاه خاتم الانبیا اعلام کردم تا تبدیل به دستورالعمل و اجرایی کنند.

وی افزود: من این موضوع را در جلسه ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ و تفسیر کردم و همه ابعاد آن را نیز برای فرماندهان بیان کردم. ابعاد این مسئله این است که دفاع در برابر تهدید شکل می‌گیرد و اسرائیل، انگلیس و نظام سرمایه‌داری با اصل اسلام نابی که امام راحل به بشریت عرضه کرده، مخالف‌اند و به اسلام آمریکایی از نوع سعودی که وهابیت است، قائل هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: ما آمادگی نظامی خود را سال‌هاست که روز به روز اضافه می‌کنیم؛ فرمان آقا باعث شد من به فرماندهان نیروهای مسلح بگویم که در ماه رجب و شعبان ذکر و عبادت شما، افزایش توان نظامی است.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false