حذف دراماتیک بایرن مونیخ/ دورتموند فینالیست شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حذف دراماتیک بایرن مونیخ/ دورتموند فینالیست شد

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و دورتموند در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های آلمان برابر هم قرار گرفتند که تیم دورتموند در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داد و به فینال راه یافت.

به گزارش "چغادک نیوز"، در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی هفتادودومین دوره جام حذفی آلمان موسوم به دی‌اف‌بی پوکال،  سه‌شنبه شب تیم فوتبال بایرن مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه خانگی خود، آلیانتس آره‌نا به مصاف بورسیا دورتموند رفت و با شکست ۲ بر صفر در ضربات پنالتی و باخت ۳-۱ در مجموع با این جام وداع کرد.
 

برنامه، نتایج کامل و نمودار جام حذفی آلمان

 

در این دیدار ابتدا تیم بایرن مونیخ با گلزنی رابرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۰ از میهمان خود پیش افتاد و در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن رفت. دورتموند در نیمه دوم به ویژه پس از ورود مخیتاریان به زمین نمایش بهتری داشت تا اینکه در دقیقه ۷۵ توسط اوبامیانگ به گل تساوی رسید. در ادامه مسابقه توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا کار دو تیم در وقت‌های اضافه دنبال شود.

با وجود عملکرد خوب تیم بایرن مونیخ در وقت‌های اضافه و فرصت‌هایی که باستین شواین اشتایگر از دست داد بازهم دروازه‌ها بسته ماند تا ضربات پنالتی تیم برتر میدان را مشخص کند.

در این ضربات تیم دورتموند با حساب ۲ بر صفر و در مجموع ۳ بر یک از سد بایرن گذشت. اتفاق عجیب ضربات پنالتی این بود که دو فیلیپ لام و ژابی آلونسو دو ضربه اول را به شکلی عجیب سر خردند و توپ خود را به بالای دروازده زدند. پس از آن ماریو گوتزه هم توپ خود را به دستان لنگراک کوبید و سپس نوبت به مانوئل نویر رسید تا ضربه خود را به تیر افقی دروزاه بکوبد تا بدین ترتیب دورتموند راهی فینال شود و پپ گواردیولا که دوست داشت در این فصل سه گانه‌ای را با بایرن تجربه کند یکی از جام ها را از دست بدهد.

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان، فرداشب تیم دسته دومی آرمینیا بیلفد میزبان ولفسبورگ، تیم دوم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگاست.

بازی فینال جام حذفی آلمان، ۳۰ می (۹ خرداد) در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود.

مشرق

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false