×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برنامه توسعه بوشهر تدوین می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برنامه توسعه بوشهر تدوین می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالخالق برزگرزاده صبح امروز در نشست اعضای شورای شهر بوشهر با امام جمعه این شهر با بیان اینکه ۱۶ سال از عمر شوراها با فراز و نشیب‌های زیادی می‌گذرد اظهار داشت: شوراها و مدیران محلی نقش مهمی در توسعه مناطق می‌توانند داشته باشند.

وی با بیان اینکه پیگیری امور، ایجاد امنیت، رفاه و شهری سالم یکی از اهداف شوراها است تصریح کرد: شورای چهارم در ۱۸ماه گذشته توانسته گام‌های مهمی در زمینه‌های فرهنگی ،عمرانی و رفاهی شهروندان بردارد.

برزگرزاده با تاکید بر تدوین برنامه توسعه بوشهر با محوریت بین‌المللی افزود: سند چشم‌انداز بوشهر با محوریت بین‌المللی تدوین می‌شود که امیداواریم بتوانیم در این راستا قدم‌هایی برداریم.

رئیس شورای اسلامی بوشهر با بیان اینکه شورای شهر باید شورای شهر باشد نه شورای شهرداری اظهار داشت: انتظار داریم جایگاه و موقعیت شوراها تقویت شود و دولتمردان نگاه ویژه‌ای به شوراها داشته باشند  تا آنها به جایگاه اصلی خود دست یابند.

سرپرست شهرداری بوشهر نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های سال ۹۴ شهرداری بیان کرد: در بودجه امسال شهرداری اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه برنامه‌های فرهنگی، هنری، عمران شهری و توسعه خدمات مصوب شده است.

ایمان چارکی بیان کرد: برای احداث شهربازی، بازگشایی معابر، آسفالت کوچه‌ها، احداث پارکینگ طبقاتی، احداث فرهنگسرا در محلات شهر بوشهر بودجه لازم مصوب شده است.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false