اصلاح، بازسازی و تجهیز بیمارستان کنگان با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اصلاح، بازسازی و تجهیز بیمارستان کنگان با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح، بازسازی و تجهیز بخش های داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان هزینه شد.

به گزارش "چغادک نیوز"،دکتر علی راستگو در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: در راستای طرح تحول نظام سلامت و اصلاح هتلینگ بیمارستان ها، بخش های اصلی بیمارستان امام خمینی کنگان به صورت کامل و اساسی اصلاح، بازسازی، تجهیز شده و در حال بهره برداری است.

وی افزود: در این طرح، بخش های داخلی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان شامل بخش زنان، اطفال و نوزادان، جراحی و ارتوپدی و داخلی، تجهیز و بازسازی شده اند.

 رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با اشاره به این که برای اصلاح و بازسازی بخش های ذکر شده مبلغی در حدود ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: این کار در یک پروسه زمانی کمتر از شش ماهه به انجام رسیده است.

راستگو بیان داشت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی امام خمینی (ره) کنگان در سال ۱۳۷۵ در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان افتتاح و به بهره برداری رسیده  و در ابتدا فقط دارای تخصص های داخلی،زنان و زایمان، جراحی عمومی و اطفال بود که در طول زمان تخصص های دیگری نیز به آن افزوده شد.

وی افزود: این بیمارستان، سه شهرستان کنگان،‌ دیر و عسلویه را زیر پوشش خود دارد و علاوه بر آن شماری از بیماران شهرستان جم را هم پذیرش می کند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار امیدواری کرد، این مهم باعث رفاه و رضایتمندی بیشتر بیماران و مراجعین به این بیمارستان باشد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false