پاسخ نیروهای مقاومت جولان به تعرض اسراییل | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پاسخ نیروهای مقاومت جولان به تعرض اسراییل

نیروهای مقاومت سوریه در منطقه «جولان» اشغالی با حمله به یک سایت نظامی صهیونیستی، پاسخ تجاوزات اخیر این رژیم به مناطق مختلف این کشور را دادند.

به گزارش "چغادک نیوز"، نیروهای مقاومت جولان اشغالی سوریه پاسخ تعرضهای اخیر اسراییل به حریم این کشور را دادند.

به گزارش فارس، نیروهای مقاومت سوری اهل جولان در پاسخ به حملات جنگنده های چند شب گذشته اسرائیل  ظهر امروز یک سایت نظامی اسرائیل را در مرز جولان اشغالی هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش این سایت در مقابل روستای «مجدل شمس» قرار دارد. هنوز جزییات بیشتری از چگونگی این حمله منتشر نشده است.

این در حالی است که جنگنده‌های اسرائیلی یکشنبه شب و دوشنبه گذشته مناطقی در جولان اشغالی و منطقه «قلمون» در مرز لبنان و سوریه را بمباران کرده بودند.

برخی از شبکه های خبری نیز مدعی شدند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در این حمله سکوهای پرتاب موشک حزب‌الله و نیروهای وفادار به بشار اسد رئیس جمهور سوریه را هدف قرار داد.

سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی با تائید حمله یکشنبه، مدعی شد این اقدام در پاسخ به تلاش گروهی از افراد ناشناس برای بمبگذاری در این منطقه صورت گرفته است. به ادعای تل‌آویو، در این حمله ۳ یا ۴ نفر هدف قرار گرفته‌اند.

شبکه خبری «الجزیره» پیش از این نیز گزارش داده بود، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به منطقه قلمون واقع در مرز لبنان و سوریه حمله کرده‌اند.

 به گزارش این شبکه خبری، پس از حملات نیروی هوایی رژیم صهیونیستی، چندین انفجار شهر «القطیفه» و اطراف شهرهای «یبرود» و «قاره» واقع در منطقه قلمون را لرزاند. علاوه بر این ساعتی پیش رسانه های اسراییلی از اصابت چند خمپاره خبر دادند.

فعلا جزییات خاصی منتشر نشده فقط رسانه های اسراییل ساعتی قبل اعلام کرد که چند خمپاره از سوریه به منطقه عین زیفون در جولان اشغالی اصابت کرد و صدای آژیر در ٢٧ شهرک داخل جولان به صدا در آمد.

 
منبع: فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false