×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
هوای تهران در سه روز آینده سالم است

یک کارشناس سازمان هواشناسی از ورود گرد و خاک شمال عراق و سوریه در اواسط پنج‌شنبه به شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش "چغادک نیوز"، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی، در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: امروز در پاره‌ای از نقاط لرستان، مرکزی، اصفهان، شمال فارس، یزد، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و خفیف پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه فردا وزش باد برای مناطق شرق کشور خواهیم داشت، گفت: باید بگویم بارش پراکنده باران همراه با وزش باد فردا برای خراسان جنوبی، خراسان رضوی و یزد نیز پیش‌بینی شده است.

*آسمانی صاف و آفتابی در روز پنج‌شنبه برای بیشتر نقاط کشور

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که بارش‌ها از فردا به سمت شمال شرق کشور کشیده می‌شود، افزود: پنج‌شنبه به غیر از ارتفاعات البرز برای سایر نقاط کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت.

نقشینه با بیان اینکه بعدازظهر پنج‌شنبه بارش باران برای ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد، گفت: وزش باد شدید در اواسط پنج‌شنبه بر روی شمال کشور عراق و سوریه پیش‌بینی شده است که موجب گرد و خاک در ناحیه شمال عراق می‌شود و این امر در این زمان به سمت شمال غرب کشور کشیده خواهد شد.

*کیفیت هوای تهران در سه روز آینده سالم است

وی با بیان اینکه روند افزایش دما در اکثر نقاط کشور تا پایان هفته حاکم خواهد بود، افزود: در پنج‌شنبه جریانات جنوبی را بر روی دریای خزر شاهد خواهیم بود. همچنین باید بگویم که آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کردستان در اواسط پنج‌شنبه غبارآلود است و در این مناطق کاهش دید خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه کیفیت هوای تهران طی ۳ روز آینده سالم خواهد بود، اظهار داشت: بیشنیه دمای امروز، فردا و پنج‌شنبه تهران به ترتیب، ۲۶، ۲۷ و ۲۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

نقشینه با بیان این‌که برای تهران تا پایان هفته بارندگی نداریم،گفت: برای مناطق مرتفع استان‌های شمالی نیز طی روز‌های آینده بارش پراکنده باران را خواهیم داشت.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false