مشکلات نیروگاه اتمی بوشهر در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مشکلات نیروگاه اتمی بوشهر در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می‌شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون انرژی مجلس با نیروگاه اتمی بوشهر در ارتباط است به‌گونه‌ای که پس از بازدید از این نیروگاه مشکلات این مرکز انرژی بررسی می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالکریم جمیری در بازدید اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی از نیروگاه اتمی بوشهردر جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نیروگاه با تلاش متخصصان کشورمان به منصه ظهور رسید اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر نماد توانمندی فناوری و تخصص نیروهای مهندسی کشورمان در بخش انرژی هسته‌ای است.

وی با اشاره به اینکه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس با نگاه توسعه‌ای به نیروگاه اتمی بوشهر صورت گرفته است گفت: ۱۰ تن از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی امروزبا هدف کمک مجلس به سازمان انرژی اتمی و با نگاه به توسعه نیروگاه بوشهر صورت گرفته است .

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از تامین نیروهای ماهر نیروگاه اتمی بوشهر خبرداد و گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که  منعقد شده است مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کلاس‌هایی برای آموزش نیروهای مورد نیاز نیروگاه برگزار می‌کند تا نیروهای ماهر این مرکز انرژی در استان بوشهر تامین شود

وی با اشاره به اینکه مشکلات نیروگاه اتمی بوشهر در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می‌شود گفت: این کمیسیون اکنون مرتبط با نیروگاه اتمی بوشهر است به‌گونه‌ای که پس از بازدید از این نیروگاه مشکلات این مرکز انرژی  در کمیسیون انرژی بررسی می‌شود.

جمیری با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر ظرفیت تولید یک‌هزارمگاوات برق را دارد گفت: با اجرای طرح‌های نیروگاهی در دست اقدام طظرفیت تولید برق انرژی پاک به چند برابر افزایش می‌یابد.

تاسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false