مراکز درمانی دشتی با سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مراکز درمانی دشتی با سرمایه‌گذاری ۷۵ میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته سلامت مراکز درمانی شهرستان دشتی با ۷۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری راه‌اندازی و به امکات جدید و پیشرفته درمانی مجهز شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، استاندار بوشهر ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های درمانی شهرستان دشتی با اشاره به اینکه دولت توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت دارد اظهار داشت: سلامت یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه و پیشرفت است که این مهم در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد.

مصطفی سالاری با اشاره به اینکه راه‌اندازی مراکز درمانی با تجهیزات پیشرفته یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان‌ها است افزود: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در نوسازی مراکز درمانی و تجهیز این مراکز به امکانات پیشرفته درمانی اقدامات موثری انجام داده است.

استاندار بوشهر استقرار پزشکان متخصص در مراکز شهرستان‌ها را یکی دیگر از اقدامات موثر دانشگاه علوم پزشکی استان دانست و گفت: افتتاح شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی با امکانات و تجهیزات پیشرفته درمانی در راستای طرح تحول نظام سلامت است.

سالاری با اشاره به راه‌اندازی ساختمان دیالیز شهرستان دشتیبیان کرد: همزمان با راه‌اندازی مرکز و ساختمان دیالیز شهرستان دشتی، دستگاه رادیولوژی دیجیتال و سونوگرافی داپلر در بیمارستان زینبیه خورموج نیز راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه اورژانس جاده‌ای چاوشی راه اندازی شد گفت: گفت: در این روزهفت پروژه در حوزه سلامت شهرستان دشتی با اعتباری افزون بر ۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار بوشهر از آغاز بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی بوشهر خبرداد و گفت:عملیات ساخت  بیمارستان ۱۶۰ تخت‌خوابی بوشهر امسال آغاز می‌شود که بر اساس برنامه زمان‌بندی به بهره‌برداری می‌رسد.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false