سردارحیدرعباس زاده به عنوان فرمانده نمونه و برتر ناجا درسال۹۳انتخاب شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سردارحیدرعباس زاده به عنوان فرمانده نمونه و برتر ناجا درسال۹۳انتخاب شد

در بیستمین همایش سراسری فرماندهان ناجا از سردار " حیدر عباس زاده " فرمانده انتظامی استان بوشهر به عنوان مدیر نمونه و برتر ناجا تقدیر شد .

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از پایگاه خبری پلیس ، بیستمین همایش فرماندهان ومسئولان ارشد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با حضور جمعی از مسئولان کشوری ولشکری در ستاد ناجا برگزار شد از سردار " حیدر عباس زاده " به عنوان مدیر نمونه و برتر ناجا تقدیر بعمل آمد .

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، برقراری و حفظ آرامش ، نظم و امنیت که اصلی ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی می باشد را مرهون عزم و تلاش مضاعف و شبانه روزی مدیران و کارکنان خدوم ناجا دانست و ضمن تبریک به سردار عباس زاده وی را بعنوان مدیر برتر ناجا در سال ۹۳ انتخاب کرد .

در این مراسم سرتیپ پاسدار " حسین اشتری " از سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان بوشهر بعنوان مدیر نمونه و برتر سال ۱۳۹۳ با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

سردار " عباس زاده " در گفتگوی کوتاه با خبرنگاران گفت : میزان کشفیات جرایم خشن در استان بوشهر ۱۰۴درصد بوده ، که ۹۰درصد کشفیات متعلق به سال ۹۳ و مابقی مربوط به سنوات پیش است.

عباس‌زاده با اشاره به کاهش یک درصدی وقوع سرقت‌ها و کشفیات ۹۳درصدی آنها، افزود: در سال۹۳ کشفیات سرقت خودرو ۱۱۹درصد و کشفیات سرقت موتورسیکلت ۹۹درصد بوده است.

 

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false