خشم یمنی‌ها علیه آل سعود به روایت تصویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خشم یمنی‌ها علیه آل سعود به روایت تصویر

روز گذشته هزاران یمنی در اعتراض به ادامه حملات عربستان به کشورشان دست به تظاهرات زدند و آمادگی خود برای پاسخ به سعودی‌ها را اعلام کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، مردم یمن عصر دیروز (دوشنبه) در اعتراض به تجاوزات عربستان سعودی در صنعاء تظاهرات کردند و با سر دادن شعارهایی ادامه تجاوزات سعودی علیه یمن و کشتار مردم بی‌گناه را به شدت محکوم کردند.

مردم در این تظاهرات که از خیابان فرودگاه صنعا که طی یک ماه گذشته بارها بمباران شده، خواستار پایان یافتن محاصره ملت یمن و انجام یک تحقیق بین المللی و محاکمه تمامی عوامل و همدستان این اقدام تجاوزکارانه علیه یمن شدند.

 مردم به دعوت کمیته عالی انقلاب با شرکت در راهپیمایی گسترده دیروز شرمت کردند و در این راهپیمایی شعارهایی مانند «هیهات منا الذله»، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سردادند.
 

در بیانیه‌ای که پس از پایان تظاهرات امروز قرائت شد، بر ایستادگی مردم در مقابل تجاوزات سعودی تاکید شد. در این بیانیه همچنین آمده است که هرگونه قعطنامه‌ سازمان ملل که محکومیت تجاوزات عربستان را در پی نداشته باشد، ارزشی ندارد.

تجاوزات هوایی عربستان سعودی به یمن هزاران کشته و زخمی بر جای گذاشت و جنگنده‌های سعودی با وجود اعلام پایان عملیات متجاوزانه «طوفان قاطع» همچنان به حملات و بمباران و کشتار مردم بی‌گناه یمن ادامه می‌دهند.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false