×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حقوق معوقه معلمان استان پرداخت می شود/ پیگیری افزایش حقوق فرهنگیانپ

جمیری یکی از مباحث مطرح شده در این نشست را موضوع تفاوت حقوق فرهنگیان با سایر دستگاه ها عنوان کرد، و ابراز داشت: پیشنهاد ما این بود که آموزش و پرورش یک فکر و طراحی اساسی برای این موضوع داشته باشد و دولت با کمک مجلس شرایط زندگی فرهنگیان را تعالی و رشد دهند.

به گزارش "چغادک نیوز"، نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با سوک از نشست خود با دکتر علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش خبر داد، و گفت: در این دیدار پیرامون خواسته های اساسی فرهنگیان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عبدالکریم جمیری یکی از مباحث مطرح شده در این نشست را موضوع تفاوت حقوق فرهنگیان با سایر دستگاه ها عنوان کرد، و ابراز داشت: پیشنهاد ما این بود که آموزش و پرورش یک فکر و طراحی اساسی برای این موضوع داشته باشد و دولت با کمک مجلس شرایط زندگی فرهنگیان را تعالی و رشد دهند.

وی افزود: نکته ای که اینجا مطرح است موضوع کمک های جانبی است که به اعتقاد ما می تواند در حوزه های توسعه تعاونی مصرفی برای کمک به فرهنگیان اقداماتی صورت گیرد و همچنین توسعه و تجهیز درمانگاه ها و مراکز درمانی برای فرهنگیان و از طرفی یک سری کمک های رفاهی که ممکن است به صورت نقدی پرداخت شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که با پیش بینی هایی که در بودجه سال ۹۴ شده است، و اگر این پیش بینی تحقق یابد امیدواریم که آموزش و پرورش بتواند یک سری اقدامات اساسی را انجام دهد که در این خصوص نظر وزیر نیز مساعد بود.

جمیری دیگر موضوع مطرح شده در این نشست را بحث رتبه بندی معلمان عنوان کرد، و اظهار داشت: این طرح ظاهراً مورد پذیرش وزارت آموزش و پرورش است که طوری طراحی شود که عمومیت پیدا کند و در ارتقای درآمد فرهنگیان به طور عام تاثیرگذار باشد و شاخصه هایی داشته باشد که بر اساس آن شاخصه ها، همه فرهنگیان از مزایای آن بهره مند شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پیگیری مطالبات فرهنگیان از دیگر مباحث این جلسه بود، گفت: پس از رایزنی ها و پیگیری های بعمل آمده موضوع حق التدریس ماه های دی، بهمن و اسفند و نیز حق امتحانات خرداد و شهریور و دی ماه سال ۱۳۹۳ و ۲۵ درصد پاداش بازنشستگان سال ۱۳۹۳ و همچنین حق نوبت دوم مدیران و معاونان و نیروهای خدماتی به زودی پرداخت خواهد شد.

جمیری موضوع تجهیز و توسعه مدارس و فضاهای آموزشی را از دیگر مباحث این جلسه دانست، و تصریح کرد: تامین اعتبار هزینه برق مدارس با توجه به مبلغ پیش بینی شده در بودجه امسال انجام خواهد شد و مشکل مدارس در تامین هزینه برق مرتفع می گردد؛ همچنین برای هوشمند سازی مدارس و تجهیز و توسعه هنرستان های استان اقداماتی صورت گیرد که برای استفاده بهتر از فرصت های شغلی ما نافع استان باشند.

وی افزود: البته سابق در این خصوص مکاتباتی را با وزیر نفت به جهت توسعه و کمک به هنرستان ها داشته ام که با کمک وزرات صنعت و معدن بتوانند این کار را انجام دهند.

منبع: سوک

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false