حضور تکاوران تیپ ۴۵ نزاجا در مرز جنوب | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حضور تکاوران تیپ ۴۵ نزاجا در مرز جنوب

فرمانده تیپ ۴۵ تکاور نزاجا گفت: یگان‌های این تیپ به‌طور متناوب از منطقه دهلران تا هویزه مستقر بوده و مناطق مرزی را تحت اشراف کامل نظامی و امنیتی خود دارند.

به گزارش "چغادک نیوز"، امیر وحید قلیچ‌وند فرمانده تیپ ۴۵ تکاور نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این یگان تحت امر قرارگاه جنوب کشور در خوزستان مستقر است، اظهار داشت: تیپ ۴۵ تکاور، یک واحد عمیاتی واکنش سریع است که هرگاه لازم باشد بنابر تدبیر فرماندهی قرارگاه در مرزهای غربی خوزستان حاضر می‌شود.

فرمانده تیپ ۴۵ تکاور نزاجا در ادامه افزود: یگان‌های ما از منطقه دهلران تا هویزه مستقر هستند و وضعیت مرزهای جنوبی کشور را تحت اشراف کامل نظامی و امنیتی خود دارند.

امیر قلیچ‌وند با بیان اینکه امروز وضعیت مرزهای کشور مطلوب و امن است، تصریح کرد: در مواقع نیاز، جهت رصد منطقه با هماهنگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) از پهپاد شناسایی استفاده می‌کنیم.

وی بیان داشت: دراین منطقه دو یادمان شهدای "چزابه" و "میشداغ" را تحت مدیریت داریم، به نحوی که سالانه در این پایگاه‌ها پذیرای ۲۰ هزار زائر راهیان نور از سراسر کشور هستیم.

فرمانده تیپ ۴۵ تکاور نزاجا در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای آشنایی زائران راهیان نور با دفاع مقدس، هر شب رزم شبانه و تک محدودی را در این منطقه برگزار می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نوزدهمین دوره هیئت معارف جنگ آجا خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه‌های ارتش هرساله ۲ شب را در پایگاه‌های ما سپری می‌کنند که در مدت حضورشان، نمایش رزم تکاوری را با انواع سلاح‌ها و آتش تهیه برای آنها اجرا می‌کنیم.

 
منبع: دفاع پرس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false