"حامیان‌روحانی با طیف‌لاریجانی ائتلاف نم‍ی‌کنند" | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
"حامیان‌روحانی با طیف‌لاریجانی ائتلاف نم‍ی‌کنند"

عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به اظهارات عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که گفته بود طیف روحانی برای انتخابات مجلس دهم با طیف لاریجانی ائتلاف می‌کند واکنش نشان داد و گفت که این ائتلاف هیچ‌گاه صورت نخواهد گرفت.

به گزارش "چغادک نیوز"،به نقل از فارس، ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی مدعی است طیف روحانی بنا دارد برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با طیف لاریجانی ائلاف کند ولی تاکید دارد اگر این چرخش از سوی جریان دولت به سمت معتدلان اصولگرا صورت گیرد، اصلاح‌طلبان دیگر روحانی را نخواهند پذیرفت.

نادر قاضی‌پور عضو ارشد فراکسیون رهروان ولایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در واکنش به اظهارات ابراهیم امینی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که گفته بود طیف روحانی برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با طیف لاریجانی ائتلاف خواهد کرد، اظهار داشت: مگر چنین چیزی می‌تواند ممکن باشد؟

وی افزود: آقای لاریجانی و حامیان ایشان در فراکسیون رهروان ولایت اصولگرا هستند چگونه ممکن است ما با طیف روحانی که خود را بیشتر با اصلاح‌طلبان منطبق کرده است ائتلاف کنیم.

قاضی‌پور با تاکید بر اینکه مخالف هرگونه ائتلاف با طیفی به غیر از اصولگرایان هستیم، گفت: ائتلاف بین طیف لاریجانی و روحانی برای انتخابات مجلس دهم با توجه به شناختی که بنده از دوستان دارم غیر ممکن خواهد بود.

به گزارش فارس، نادر قاضی پور از اعضای ارشد فراکسیون رهروان ولایت در حالی تاکید دارد که ائتلاف طیف لاریجانی با روحانی غیر ممکن خواهد بود که صفر نعیمی‌رز سخنگوی این فراکسیون به فارس گفته است که فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت نه تنها برای دهمین دوره انتخابات مجلس بلکه در هر عرصه دیگری در کنار دولت اعتدال خواهد بود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false