×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ایوبی: برای حضور خارجی‌ها در بازار فیلم فجر متقاعد نشدیم

جت‌الله ایوبی در حاشیه افتتاح هجدمین بازار فیلم تهران گفت:برای حضور کشورهای خارجی در بازار فیلم جشنواره ما متقاعد نشدیم که چه انگیزه‌ای وجود دارد که این کشورها فیلم‌های خود را به یکدیگر بفروشند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت الله ایوبی عصر دیروز دوشنبه ۷ اردیبهشت در حاشیه مراسم افتتاحیه بازار فیلم جشنواره فجر به ارائه توضیحاتی درباه بازار امسال جشنواره پرداخت و گفت: می توان گفت که این بازار به نوعی از نظر شکل و فضایی که ایجاد شده با سالهای قبل متفاوت است چرا که در آن تنها آثار سینمای ایران ارائه می شود.

وی همچنین عنوان کرد: امروز و در لحظات آغاز به کار این بازار، تفاهم نامه ای میان ایران ویکی از شرکت های مطرح چین به امضا رسید.در واقع هدف اصلی ما نیز همین است که در قالب این بازارها شرایطی برای عرضه و فعالیت های مشترک ایجاد کنیم. به اعتقاد ما سینمای ایران در دنیا خریدار دارد و لازم است فضای مناسبی برای ارائه این ظرفیت ها ایجاد شود.

ایوبی در ادامه در توضیح اینکه چرا دربازار امسال غیر از سینمای ایران کشور دیگری حضور ندارد، توضیح داد: برای حضور کشورهای خارجی در بازار فیلم جشنواره ما متقاعد نشدیم که چه انگیزه ای وجود دارد که این کشورها فیلم های خود را به یکدیگر بفروشند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم امسال این بازار را به سینمای خود محدود کنیم. البته این تجربه اول ماست و قطعا در هفته آینده این تجربه مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت و بر این اساس به نتیجه میرسیم که برای سال های آینده چه رویکردی لحاظ کنیم.

وی همچنین یادآور شد: این نوع بازار در کشورهای مختلفی مانند کره و ژاپن متداول است و امر موجهی محسوب می شود با این حال در خصوص نحوه برگزاری بازار در سالهای آینده طی هفته های آتی تصمیم گیری خواهد شد.

 
منبع: فارس

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false