انتقادنمایندگان به اظهارات روحانی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
انتقادنمایندگان به اظهارات روحانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی به اظهارات رئیس جمهور در خصوص وظایف نیروی انتظامی اعتراض کردند.

به گزارش "چغادک نیوز"، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات شفاهی به اظهارات رئیس جمهور در خصوص وظایف نیروی انتظامی اعتراض کردند.

در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس تذکرات شفاهی خود به مقامات اجرایی را بیان کردند.

قاضی پور: مسئولان از بیت المال افطاری ندهند

بر این اساس نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه، گفت: ماه رمضان در پیش است و از مسئولان می خواهیم از دادن افطاری از بیت المال به سایر مسئولان خودداری کنند و در اماکنی مانند برج میلاد یا باشگاه نهاد ریاست جمهوری افطاری های پرهزینه ندهند.

وی همچنین از واردات خودروهای لوکس به کشور انتقاد کرد و از وزیر صنایع خواست با این موضوع برخورد کند.

قاضی پور خطاب به رئیس سازمان بورس از اخراج دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) از سازمان بورس انتقاد کرد.

انتقاد سالک از اظهارات رئیس جمهور/ پاسداری از دین وظیفه نیروی انتظامی است

در ادامه حجت الاسلام احمد سالک در تذکری به رئیس جمهور به اظهارات وی در همایش نیروی انتظامی انتقاد کرد و گفت: رئیس جمهور در آن جلسه اعلام کردند که «پلیس مکلف به اجرای اسلام نیست، بیخود خود را به مخمصه و مردم را به تکلف نیندازید.»

رئیس کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: سئوال اساسی از رئیس جمهور این است که پس کدام دستگاه حاکمیتی باید از اسلام دفاع کند، اجرای دستورات دین موجب نجات از مخمصه هاست، امام خمینی (ره)  نیز بر این نکته اهمیت می دادند.

وی گفت: تا کی مومنین تحمل این منکرات و فرهنگ وارداتی را بکنند.

سالک با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وظایف نیروی انتظامی، گفت: رهبری معتقدند پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی برعهد نیروی انتظامی است.

انتقاد شدید کریمی قدوسی از اظهارات رئیس جمهور

در ادامه محمد جواد کریمی قدوسی با استناد به فرمایشات امام خمینی (ره) و درگیری های بنی صدر و شهید بهشتی در خصوص اجرای اسلام در اوایل انقلاب و برخی برخوردها با دولت موقت در همین راستا خطاب به رئیس جمهور، گفت: آقای رئیس جمهور اگر حرف های خود را پس نگیرید و در محضر الهی و شهیدان طلب استغفار نکنید و از علمای اسلام عذرخواهی ننمایید و دست از این مواضع برندارید، به زودی از پای می افتید و اسلام بر سرت آنچه باید می آورد.

در ادامه سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد با استناد به فرمایشات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه در بین شما باشم یا نباشم اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان بیفتد، گفت: متاسفانه افراد سالم و متخصص بر اساس سلایق برخی مسئولان مسئله دار برکنار می شوند و افرادی غیر متخصص با سوابق مبهم و شائبه دار بر سر کار می آیند.

وی ادامه داد: به کارگیری افراد مسئله دار از قشر خاص و دارای سوابق ضعیف در دولت تدبیر جای تعجب دارد. کمیسیون اصل نود باید این موضوع را بررسی کند.

 
منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false