افشاگری سرپرست سابق علیه کفاشیان | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
افشاگری سرپرست سابق علیه کفاشیان

سرپرست اسبق تیم ملی با ابراز تعجب از آخرین موضع گیری رییس فدراسیون فوتبال، گفت: وقتی معرفی نامه سرپرستی تیم ملی را با امضای کفاشیان در اختیار دارم چطور او می‌گوید سرپرست نبوده‌ام.

به گزارش "چغادک نیوز"،هوشنگ مقدس در واکنش به صحبت های علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال که گفته است "مقدس هیچ وقت سرپرست تیم ملی نبوده و صرفا نماینده ما در دوبی است" به ایسنا، گفت: عجیب است که کفاشیان چنین صحبتی را بیان می‌کند در حالی که در مصاحبه‌های سال قبل چندین مرتبه از من به عنوان سرپرست تیم ملی نام برد. به یاد دارم یکی از آنها ۱۵ مهر در حاشیه نمایشگاه تله کام بود که گفت "سرپرست تیم ملی در لیسبون، مقدس است" فکر می‌کنم او الان اختیار کارش دست خودش نیست کما اینکه چند ماهی است تمام عزل و نصب‌های فدراسیون را هم برخلاف میل باطنی‌اش انجام می‌دهد.

** نامه سرپرستی با امضای کفاشیان

وی با بیان اینکه نامه‌ای مبنی بر معرفی‌اش به عنوان سرپرست تیم ملی ایران با امضای کفاشیان را در اختیار دارد، افزود: قدرت را از کفاشیان گرفته‌اند و او هم در حال قربانی کردن دوستانش است. قطعا اگر چنین ادعاهایی دوباره مطرح شود، نامه را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم. من از سال ۱۳۸۵ در دوران سرپرستی کیومرث هاشمی و دبیرکلی داریوش مصطفوی شروع به همکاری با فدراسیون فوتبال کردم و در این ۹ سال حتی یک ریال حقوقی دریافت نکردم و همواره در خدمت تیم های ملی بودم؛ حالا که همکاری ام را با فدراسیون قطع کردم، درست نیست چنین صحبت هایی را بیان کنند.

** کفاشیان حداکثر تا پایان امسال ماندنی است

مقدس از تصمیم کفاشیان برای خداحافظی با فدراسیون فوتبال حداکثر تا پایان امسال خبر داد و در پاسخ به اینکه آیا قطع همکاری شما بنابه خواست کفاشیان بود یا کی روش، به ایسنا گفت: به خواست خودم بود، من پس از جام جهانی ۲۰۱۴ در همان برزیل از بازیکنان خداحافظی کرده و گفتم دیگر نیستم اما این کفاشیان بود که در تماس هایی با من، عنوان می کرد: "رفیق میانه نباش، من حداکثر تا اسفند ۹۴ بیشتر در فدراسیون نمی‌مانم و بعد از آن با هم می‌رویم" بنابراین با وجود گرفتاری های شخصی اما بخاطر رفاقت و منافع ملی قرار شد تا پایان سال ۹۳ در خدمت تیم ایران باشم. او در این مدت معرفی نامه سرپرستی ام در تیم ملی را هم داد. تصمیم گرفتم آخرین حضورم در کنار تیم برای اردوی سوئد باشد و بعد از آن هم که با همه خداحافظی کردم.

** مطالبه ۶۰۰ دلاری ملی پوشان در استکهلم پرداخت شد

سرپرست سابق تیم ملی در پاسخ به اینکه انتقادهایی از سوی بازیکنان تیم ملی مبنی بر پرداخت نشدن پاداش ها، پول توجیبی و مواردی از این قبیل مطرح شد که بعضی از آنها شما را مقصر می دانستند، اظهار کرد: به هیچ وجه ارتباطی به من نداشت. مسوول امور مالی تیم ملی طباطبایی بوده است و تا جایی که اطلاع دارم هر کدام ۶۰۰ دلار از اردوی جام ملت ها مطالبه داشتند که در استکهلم به آنها پرداخت شد.

** کی روش ۶ ماه از حقوقش را طلبکار است

مقدس با بیان اینکه امیدوارم حداقل کارلوس کی روش آخرین قربانی کفاشیان نباشد چرا که به اعتبار بین المللی ایران لطمه می زند، به ایسنا گفت: کی روش مربی بزرگ و با شخصیتی است که فدراسیون نباید با آبروی او بازی کند. من از اوضاع و احوال فدراسیون آگاهم و معتقدم اگر نمی توانند به تعهدات شان عمل کنند، او را معطل نگه ندارند. کارلوس الان حقوق ماه های فوریه، مارچ و آپریل را دریافت نکرده و حقوق ۳ ماه آینده اش را هم باید در همین نوبت پرداخت کنند. وقتی فدراسیون در پرداخت مالیات او مشکل دارد چگونه می تواند به تعهد پرداخت حقوق ۶ ماهه اش عمل کند؟ فدراسیون همچنان با مشکلات تهیه پروازها، لباس و… درگیر است. اگر به واقع حمایتی نیست، بهتر است قول بیخودی به او ندهند چون هر اتفاقی بیافتد و کی روش آبرویش را لطمه خورده ببیند، موضوع جهانی می شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false