لزوم وجود دستگاه SNG و جذب نیرو در صدا و سیمای بوشهر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
لزوم وجود دستگاه SNG و جذب نیرو در صدا و سیمای بوشهر

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین با وجود همه این پتانسیل ها و ظرفیت ها لزوم بموقع پخش اخبار و نیز ارتباط زنده تصویری با شبکه های سراسری و استانی، ضرورت وجودSNG در استان را دو چندان کرده است.

به گزارش "چغادک نیوز"،

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در نشست با اخوان قائم مقام سازمان صدا و سیما کشور با تقدیر از زحمات این سازمان گفت: صدا و سیما در راستای تدابیر راهیانه مقام معظم رهبری حرکت می کند.

عبدالکریم جمیری با بیان اینکه به صدا و سیمای بوشهر علی رغم پیشینه فرهنگی حماسی بوشهر توجه زیادی نشده است، اظهار داشت: با توجه به جایگاه و نقشه ملی و فراملی استان بوشهر، تراز صدا و سیمای بوشهر باید ارتقا پیدا کند.

وی به پتانسیل های موجود در استان اشاره کرد، و بیان داشت: با توجه به وجود ذخایر عظیم نفت و گاز و وجود پروژه های عظیم گاز در پارس جنوبی، اسکله صادرات نفت در جزیره خارک، وجود تنها نیروگاه هسته ای برق کشور و بنادر متعدد و حجم بالای صادرات و واردات یکی از مهمترین منابع تولید برنامه و اخبار برای شبکه های سراسری و استانی می باشد.

جمیری افزود: بنابراین با وجود همه این پتانسیل ها و ظرفیت ها لزوم بموقع پخش اخبار و نیز ارتباط زنده تصویری با شبکه های سراسری و استانی، ضرورت وجودSNG در استان را دو چندان کرده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در این نشست بر کمک به جذب نیرو در صدا و سیمای استان بوشهر و تجهیز صدا و سیمای مرکز بوشهر تاکید کرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false