تیم ووشوی پارس جنوبی قهرمان تورنمنت بین المللی ارمنستان شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تیم ووشوی پارس جنوبی قهرمان تورنمنت بین المللی ارمنستان شد

تیم ووشوی پارس جنوبی توانست با درخشش ورزشکاران خود و کسب ۱۵ مدال طلا و ۲ نقره در تورنمنت بین المللی ارمنستان به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، ورزشکاران عضو تیم ووشوی پارس جنوبی در مسابقه فینال با پشت سر گذاشتن حریفان خود توانستند به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابند.

تیم ووشوی پارس جنوبی که در لیگ برتر سال گذشته به مقام قهرمانی دست یافته بود در تورنمنت بین المللی ارمنستان که یکی از معتبرترین تورنمنت های ووشوی آسیا محسوب می گردد به عنوان نماینده ایران حضور یافته بود.

تیم ووشوی پارس جنوبی متشکل از امید شهریاری (وزن ۴۸ کیلوگرم)، مهزیار محمدنژاد(۵۲کیلوگرم)، علی بخیتاری (۵۶کیلوگرم)، یوسف خیری (۶۰کیلوگرم)، فرود ظفری (۶۵ کیلوگرم)، یزدان کرمی نژاد (۷۰کیلو گرم)، مرتضی نوروزی (۸۰کیلوگرم)، امیر فضلی ( ۸۵ کیلوگرم)، حمید رضا قلی پور ( ۹۰کیلوگرم ) در بخش ساندو و آقایان بهروز بخشی زاده، طاهر قاسمی و علی وطن خواه در بخش تالو در این مسابقات حضور یافته است.

ورزشکاران تیم پارس جنوبی، در دیدار فینال در وزن های مختلف حریفان خود را از کشورهای ارمنستان، فرانسه، قزاقستان، عراق و گرجستان شسکت دادند و به مقام قهرمانی رسیدند.

حسین اوجاقی به عنوان سرمربی، ایوب چراغی مربی و احسان پیغمبری به عنوان مربی بخش تالو کادر فنی تیم را در این مسابقات تشکیل می دادند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان به عنوان میهمان ویژه در مراسم پایانی این تورنمنت حضور داشت.

منبع: مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false