ازبرپایی مجدد جمعه بازار تا شبانه روزی شدن مرکز بهداشت چغادک | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ازبرپایی مجدد جمعه بازار تا شبانه روزی شدن مرکز بهداشت چغادک

جلسه علنی شورای شهرچغادک باحضوراعضاء برگزارشد واعضاء ازانتقال بازارهفتگی ازپنج شنبه به روزجمعه و شبانه روزی شدن مرکز بهداشت چغادک خبردادند

به گزارش "چغادک نیوز"، ساعاتی پیش جلسه علنی شورای شهر چغادک با حضوراعضاء جهت پاسخگویی به امورات شهروندان چغادک دردفتراین شورا برگزارشد .

در این جلسه مدیر پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز و خبرنگاران این پایگاه نیزدر دفتر شوراحضور یافتند و فرا رسیدن روز شورا و روز معلم را به نمایندگان مردم در شورا و دومعلم بزرگوارتبریک گفتند و خواستارپیگیری برخی از مشکلات مردم شهرچغادک که به پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوزمنعکس شده بود شدند.

برگزاری همایش روز معلم در مهدیه ابوالفضل(ع)

در این جلسه بسیار صمیمی که با حضورعده ای ازمردم برگزارشد غلامرضا حیدری از برگزاری همایش روز معلم خبر داد و گفت: درهفته معلم مراسمی را جهت پاسداشت معلیمن زحمتکش شهرچغادک برگزارخواهیم کرد که در مهدیه ابوالفضل برگزارمی شود و از فرهنگیان و معلمین نمونه چغادک با حضور مسئولین شهرستان و شهر چغادک تجلیل به عمل خواهد آمد که تاریخ دقیق و جزئیات آن را ازطریق پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز به مردم اعلام خواهیم کرد.

انتقال بازارهفتگی ازپنج شنبه به روز جمعه

حبیب خدری از جابجایی پنج شنبه بازاربه روال قبل در روز جمعه خبر داد و افزود: طی نشستی که با شهردار داشته ایم نارضایتی تمام اعضاء و شهروندان شهررامبنی بر تغییر بازار هفتگی از جمعه به پنج شنبه، به اطلاع شهردار رسانیده ایم و تصمیم گرفته شد در این هفته بازار در روز جمعه و درهمان مکان قبلی یعنی خیابان شهداء برپا شود.

مرکز بهداشت چغادک شبانه روزی می شود

رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این خصوص به ماده ۵۵قانون شهرداری اشاره کرد و شورا را ملزم به نظارت و شهرداری را مخیر به انجام وظیفه خود در خصوص جابجایی بازار دانست و پیرامون مساله بهداشت چغادک گفت: طبق پیگیریهای به عمل آمده ازطریق وزیربهداشت درخصوص مشکلات بهداشتی و درمانی شهر چغادک، به گفته رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر به زودی مرکز بهداشت چغادک شبانه روزی می شود.

علی حسینی افزود: این امردرآینده ای نزدیک محقق خواهد شد و طی پیگیریهای به عمل آمده با وزیر بهداشت، درخواست های مکرری را جهت تجهیز مرکز بهداشت به رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه تخصصی، پزشک متخصص و… داشته ایم که امیدواریم این امر نیزتحقق یابد.

برگزاری جلسات علنی شورا با حضور شهردار

 صادق صیمری گفت: جلسات علنی آینده شورا و در زمانی که به اطلاع مردم رسانیده خواهد شد با حضور شهردار برگزار خواهد شد تا مردم ولایتمدار شهر چغادک بتوانند راحت تر و بهتر مشکلات خود را پیگیری و حل نمایند.

پیگیری مشکلات عدم پوشش کافی تلفن همراه

این عضو شورا از پیگیری مشکلات شهر چغادک خبرداد و گفت: یکی از مشکلات شهر چغادک عدم پوشش کافی تلفن های همراه درشهر چغادک می باشد که این موضوع در دستور کار است و پیگیری خواهد شد.

قطعی برق مخابرات و اینترنت شهروندان و کوچه خاکی قسمت شرقی پیگیری می شود

راضیه زارع نایب رئیس شورای شهرچغادک نیزگفت: مشکلات قطعی برق مخابرات شهرچغادک بدلیل نبود نگهبان که باعث قطعی اینترنت بسیاری از شهروندان می شود پیگیری خواهد شد و بحث کوچه خاکی انتهای کوچه شهید محمد حیدری واقع در قسمت شرقی چغادک که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است باید در دستور کار قرار گیرد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false