×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آخرین قیمت میوه و سبزی درتهران +جزئیات

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت گوجه و سبز و چغاله بادام نسبت به هفته گذشته کاهش داشته، گفت: قیمت هر کیلوگرم از این دو محصول در بازار حدود ۲۵ هزار تومان است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از فارس، حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت، قیمت هر کیلوگرم گوجه سبز درشت و چغاله بادام ریز در بازار تهران ۲۵ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم چغاله‌بادام درشت و گوجه سبز ریز حدود ۱۲ هزار تومان است.

وی افزود: گوجه سبز و چغاله بادام تهران از ساوه، گرمسار، قم و شیراز تأمین می‌شود و از هفته گذشته کاهش قیمت قابل توجهی داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: هر کیلوگرم پرتقال و سیب درجه یک حدود ۵ هزار تومان و درجه ۳ این دو محصول نزدیک به ۲ هزار تومان است.

مهاجران با بیان اینکه طالبی و ملون (خربزه گرد و ریز) دو میوه‌ای است که از اهواز و جیرفت به تهران می‌آید، گفت: قیمت هر کیلوگرم این دو میوه برحسب کیفیت در بازار بین هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: هندوانه هم که قیمتی بین هزار تا هزار و ۲۰۰ تومان در بازار دارد، از جیرفت و کهنوج و چابهار به تهران می‌آید.

مهاجران بیان داشت: قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی کهنه در بازار حدود ۶۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی نو بندرعباس حدود ۸۰۰ تومان است.

وی بیان داشت: پیاز سفید با قیمتی حدود ۸۰۰ تومان تا هزار تومان و پیاز زرد با قیمتی حدود ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تصریح کرد: همچنین خیار یزدی گلخانه‌های بوشهر و بندرعباس در بازار تهران هر کیلوگرم ۲ هزار تومان و هر کیلوگرم خیار جیرفت (کهنه) هزار تومان است.

گوجه فرنگی هم با قیمتی حدود ۱۲۰۰ تومان در بازار عرضه می‌‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false