×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
جهان سلطه در تهاجم فرهنگی خود بانوان را نشانه گرفته است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان سلطه در تهاجم فرهنگی خود بانوان را نشانه گرفته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از دفتر امام جمعه بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست با جمعی از بانوان نخبه بسیجی و خانواده زن شهید شهرستان بوشهر اظهار داشت: یکی از طرح‌های جدی جهان استکبار، تهاجم فرهنگی است و یکی از اقسام تهاجم فرهنگی، تهاجم نرم است.

وی با بیان اینکه گروه اولی که جهان سلطه در تهاجم فرهنگی نشانه گرفته، بانوان هستند، افزود: بانوان هم خود موضوعیت دارد، هم منشا تربیت دیگر انسان ها هستند و هم در روحیه و رویه جامعه تأثیرگذار هستند به همین خاطر جهان سلطه، بانوان را در تهاجم فرهنگی در اولویت قرار داده‌اند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر بیان داشت: تمام سعی و کوشش جهان سلطه این است که اندیشه های بانوان جامعه اسلامی دارای تغییر و دگردیسی شود و آن سمتی رود که هویت دینی و ملی از بین رود و از آن طرف دارای اندیشه های غرب گرایانه شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید در این عرصه به ویژه توسط خود بانوان، دفاع مقدس فرهنگی داشته باشیم که خط اول آن، دفاع از حریم و کرامت بانوان است.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین افزود: آمار طلاق در کشور بسیار بالاست و علت اصلی آن، تهاجم فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج و بانوان انقلابی در عرصه دفاع مقدس فرهنگی نقش مهمی دارند، گفت: اولین آنها، ارتقای سطح بصیرت خود است چون تا انسان نور نباشد نمی تواند جامعه را هدایت کند؛ لذا باید سطح بصیرت شما عزیزان روز افزون بالا رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: مرحله دوم تربیت جامعه، بصیرت افزایی و ایجاد روحیه و رویه دین مداری در بین بانوان است و در این زمینه باید جهادی عمل شود.

 آیت الله صفایی بوشهری در ادامه دیگر برنامه ها را هدایت چهره به چهره، طراحی جذاب جامع برای جذب جوانان و هدایت آنها، توجه ویژه به طرح صالحین، حضور مداوم بانوان باحجاب و متدین در صحنه های مورد نیاز نظام، امر به معروف و نهی از منکر مور و زیبا عنوان کرد و بیان داشت: در این راه باید جهادی عمل شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false