×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵ طرح‌ ارائه شده در جشنواره ملی ‌خلیج فارس بوشهر تجاری‌سازی شد‌

معاون ‌پارک علم و فناوری استان بوشهر گفت: در پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس از ۱۵۱ طرح ارائه شده، ‌۱۵ طرح ‌تجاری سازی شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حامد گرگین‌پور بعدازظهر امروز در نشست با دست اندرکاران برگزاری جشنواره ملی دانایی خلیج فارس، با بیان اینکه طرح‌های ارائه شده در جشنواره ملی دانایی خلیج فارس نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اظهار داشت: از۴۰ طرح که جشنواره سال قبل ارائه شد امسال در پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس به  151 طرح افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طرح‌های پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس با موضوعات نفت، گاز و پتروشیمی است افزود: طرح‌های ارائه شده از نخبگان ۲۶ استان کشور است که تمامی طرح‌‌ها دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند و این موضوع نشان از خلاقیت جوانان ایرانی در این عرصه علمی صنعتی است.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان بوشهر با بیان اینکه این جشنواره با حمایت‌های بنیاد نخبگان کشور برگزار می‌شود افزود: این جشنواره در ردیف جشنواره‌های خوارزمی، رازی و شیخ بهایی است چراکه افراد برتر و مخترعین در آن مشارکت دارند.

گرگین‌پور با اشاره به حمایت وزارت نفت از این جشنواره بیان کرد: با حمایت‌های وزارت نفت به نفر برتر مدل نخبگی وزارت نفت اهدا می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه در جشنواره ملی پنجم دانایی خلیج فارس به نفر نخست تندیس شهید تندگویان اهدا می‌شود افزود: برای تبدیل علم به محصول تجاری، بازار‌یابی برای تبدیل به محصول و تولید ثروت پارک‌های علم و فناوری نقش ویژه خود را ایفا می‌کنند.

معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان بوشهر با بیان اینکه ۱۵ طرح‌ ارائه شده در جشنواره ملی دانایی خلیج فارس تجاری سازی شده گفت: در پنجمین جشنواره ملی دانایی خلیج فارس از ۱۵۱ طرح ارائه شده که ۱۵ طرح که تجاری سازی شده به مرحله داوری راه‌ یافتند.

گرگین‌پور افزود: هم اکنون ۱۴ شرکت دانش بنیان زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان بوشهر هستند و در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ آ

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false