کشف سلاح تک تیرانداز اسرائیلی در بیجی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کشف سلاح تک تیرانداز اسرائیلی در بیجی

صالح الخزعلی از فرماندهان گردان های سید الشهداء گفت: رزمندگان مقاومت اسلامی و عصائب اهل الحق ۳۰ سلاح تک تیرانداز ساخت اسرائیل در پالایشگاه بیجی کشف کرده اند.

به گزارش "چغادک نیوز"، پایگاه النهرین نوشت: یک منبع امنیتی عراقی بیان کرد: عملیات گسترده ای برای پاکسازی مناطق شرق فلوجه انجام شده است.عملیات آزاد سازی الکرمه موفق بوده است و آزاد سازی این منطقه در بازپس گیری فلوجه موثر است.

عملیات گسترده در قره تپه

رحیم عزیز رئیس شورای ناحیه قره تپه در استان دیالی اعلام کرد: نیروهای پیشمرگه با هماهنگی پلیس محلی عملیات گسترده ای برای تعقیب هسته های پنهان گروه های تروریستی و افراطی در ناحیه قره تپه آغار کرده است.هسته های پنهان تروریستی روزهای گذشته با ارتکاب جنایت در این ناحیه قصد ضربه زدن به ثبات امنیتی این ناحیه را داشتند.

کشف سلاح تک تیرانداز اسرائیلی در پالایشگاه بیجی

صالح الخزعلی از فرماندهان گردان های سید الشهداء گفت: رزمندگان مقاومت اسلامی و عصائب اهل الحق ۳۰ سلاح تک تیرانداز ساخت اسرائیل در پالایشگاه بیجی کشف کرده اند.این سلاح ها در پالایشگاه بیجی پنهان شده بود و داعش از آن برای هدف قرار دادن نیروهای مردمی و امنیتی استفاده می کرد.

وی افزود: همکاری قوی میان داعش و اسرائیل برای ورود سلاح به مناطق تحت اشغال داعش وجود دارد.نیروهای امنیتی و مردمی بر پالایشگاه بیجی مسلط هستند.

تشریح آخرین وضعیت مرز اردن با عراق پس از حملات روز گذشته داعش

این منبع امنیتی با اشاره به اقدامات تروریست های داعش در مرز عراق با اردن نیز بیان کرد: هدف داعش از این حملات کشاندن دامنه درگیری ها به مرزهای اردن با به کارگیری عوامل انتحاری بود. داعش به دنبال یافتن روزنه جدید پس از ضربات مهلکی که در الانبار و تکریت متحمل شده، است. وضع تحت کنترل است و میان فرماندهان نظامی عراقی و اردنی هماهنگی قوی برای تامین امنیت مرزها وجود دارد.

منبع مذکور تاکید کرد: گذرگاه طریبیل به شکل عادی فعالیت می کند و ارتش اردن نیروهای زرهی و سلاح های سنگین خود را در مرز با عراق در راستای توافقات حاصل میان بغداد و امان مستقر کرده است.لازم به ذکر است که داعش با عوامل انتحاری فرانسوی، بلژیکی به گذرگاه طریبیل در مرز میان اردن و عراق یورش برده بود.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false