×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هشت فضای ورزشی و تفریحی آب‌پخش در سال جاری افتتاح می‌شود

شهردار آب‌پخش گفت: هشت فضای ورزشی و تفریحی آب‌پخش هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، حسین عباسی عصر شنبه در نشست با مسئولان شهر آب‌پخش اظهار داشت: در آستانه روز شوراها قرار داریم و جا دارد که از تلاش ها، حمایت‌ها و همکاری و همراهی رئیس و نایب رئیس شورای شهر آب‌پخش که یار همیشگی ما در عرصه مدیریت شهری بوده‌اند، تقدیر و تشکر کنیم.

وی به برخی از اقدامات صورت گرفته برای توسعه شهری آب پخش اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته ۹۰ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر آب‌پخش اجرا شد که سه میلیارد ریال برای این طرح‌ها هزینه شد و امسال نیز ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت در آب‌پخش اجرا می‌شود.

شهردار آب پخش به خرید و نصب گسترده نیمکت فلزی و سطل زباله در سطح شهر آب‌پخش اشاره کرد و افزود: سال گذشته وسایل تفریحی و ورزشی به صورت گسترده در سطح شهر آب‌پخش نصب شد که حاصل آن رضایت‌مندی شهروندان بوده است.

وی ادامه داد: اجرای چهار پارک محله‌ای و چهار زمین چمن مصنوعی را در سطح شهر آب پخش در دست اجرا داریم که می‌تواند نقش بسیار مهمی در توسعه فضاهای تفریحی و ورزشی در سطح شهر داشته باشد و امیدواریم با تکمیل این طرح‌ها، در هفته دولت شاهد افتتاح این هشت طرح باشیم.

توسعه فضای سبز آب‌پخش/ تجهیز آتش‌نشانی شهرداری

عباسی از توسعه و تجهیز آتش‌نشانی آب‌پخش خبر داد و بیان داشت: ست کامل وسایل امداد و نجات و همچنین شیرآلات آتش‌نشانی به صورت رایگان تهیه کرده‌ایم که امیدواریم با تجهیز آتش‌نشانی شاهد خدمات دهی بهتری به شهروندان باشیم.

وی گفت: از نظرات مردم در برنامه‌ریزی و طراحی و اجرای پروژه‌ها استفاده می‌کنیم و نشست‌هایی را نیز با نخبگان شهر برگزار می‌کنیم تا بتوانیم با خرد جمعی بهترین تصمیمات را برای توسعه شهر بگیریم.

شهردار آب‌پخش به توسعه زیرساخت‌های فضای سبز در شهر آب‌پخش اشاره کرد و ادامه داد: حمایت از برنامه‌ها و گروه‌های فرهنگی و هنری و ورزشی آب‌پخش را در مقاطع مختلف داشته‌ایم.

وی در ادامه از همکاری مسئولان استان و شهرستان و بخش با مجموعه مدیریت شهری آب‌پخش تقدیر کرد و افزود: سال گذشته شاهد افزایش چند برابری اعتبارات شهرداری بودیم که نقش مهمی در اجرای طرح‌های مدیریت شهری داشت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false