×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نتانیاهو به تشکیل کابینه نزدیک شد

درخواست نفتالی بنت برای تصدی پست وزارت آموزش مسیر برای انتصاب دوباره لیبرمن به عنوان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و تشکیل کابینه برای نتانیاهو را فراهم ساخته است.

به گزارش "چغادک نیوز"، جروزالم پست گزارش داد نفتالی بنت، رئیس حزب بیت یهودی شنبه شب با کوتاه آمدن از درخواست‌های قبلی خود برای تصدی پست وزارت خارجه از بنیامین نتانیاهو خواست تا وی را به عنوان وزیر آموزش منصوب کند.

هرچند نتانیاهو اعلام کرده که طی روزهای آینده به وی پاسخ خواهد داد اما به نظر می‌رسد این اقدام بنت شرایط برای تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی را فراهم ساخته است زیرا لیبرمن طبق درخواست قبلی خود برای سومین بار به عنوان وزیر خارجه رژیم صهیونیستی معرفی خواهد شد.

بیت یهودی همچنین خواستار تصدی پست وزارت امور مذهبی و ریاست کمیته دفاع و امور خارجی کنست است. مذاکرات روز جمعه میان حزب لیکود و بیت یهودی پیشرفتهایی داشت و پس از مذاکرات حزب بیت یهودی اعلام کرد که به خواسته‌هایش دست یافته است.

با اینحال این مذاکرات برای آری دری، رهبر حزب شاس نتایج خوبی به همراه نداشته است. به گفته دری حزب وی خواستار سه وزارتخانه شده بود اما به یک مورد نیز دست نیافت.

پیش از این بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با توجه به ناتوانی در تشکیل کابینه خواستار زمان بیشتری شده بود که رئیس این رژیم ۱۴ روز به وی مهلت داد.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false