ظرفیت صادرات میعانات گازی در عسلویه افزایش یافت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ظرفیت صادرات میعانات گازی در عسلویه افزایش یافت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: ظرفیت صادرات میعانات گازی در عسلویه ۳۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی از افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت صادرات میعانات گازی در عسلویه خبر داد و اظهار داشت: با استفاده از گوی جدید شناور در کنگان این میزان افزایش سهم در صاردات ایجاد شد و برای صادرات میعانات گازی فازهای جدید هم اعلام آمادگی می کنیم.

موسوی به تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روزی و مثال زدنی نیروهای این شرکت در شرایط خاص عملیات بارگیری و صاردات اشاره کرد و گفت: خارک و سایر پایانه‌ها درست همانند جبهه و خط مقدم آن هستند و نیروهای ما در شرایط سخت کار و در چند شیفت متوالی پروژه‌ها و عملیات بارگیری و صادرات را به سرانجام می رسانند و در هر شرایطی عملیات بارگیری قطع نخواهد شد.

وی گفت: بارگیری و صادرات نفت برای کشور تبعات اجتماعی، اقتصادی و امنیتی دارد و در عین حال خود عملیات در شرایط متفاوت و پر خطری انجام می شود و نیروهای ما با آگاهی از پر خطر بودن کار، بدون هیچ حادثه‌ای به نتیجه می‌رسند.

افتتاح از راه دور مخازن جدید در نمایشگاه بیستم

موسوی در ادامه از افتتاح چهار مخزن یک میلیون بشکه‌ای ذخیره‌سازی در خارک خبر داد و گفت: ظرفیت ذخیره سازی فعلی پایانه ها ٢٨ میلیون بشکه است اما با توجه به تعمیرات در خطوط لوله و مخازن بیش از ٢٠ میلیون بشکه از این میزان کاملا عملیاتی است.

وی افزود: مخازن جدید از سال گذشته در مدار قرار گرفته و بهره‌برداری از آن را آغاز کرده‌ایم اما افتتاح رسمی آنها را همزمان با نمایشگاه بین‌المللی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تاکید کرد: با افزوده شدن این چهار مخزن، ٢٠ درصد به ظرفیت ذخیره سازی پایانه ها افزوده شده است.

مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false