توضیح حاجیلو درمورد تبانی در بازی تیم ملی | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
توضیح حاجیلو درمورد تبانی در بازی تیم ملی

سرپرست پیشین تیم ملی گفت که امضایش در زمانی که در تیم ملی بود جعل شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، اصغر حاجیلو در خصوص شایعه تبانی تیم‌ملی در یک بازی تدارکاتی با تیم ملی بحرین که در زمان سرمربیگری افشین قطبی اتفاق افتاده است، گفت: در آن مقطع من سرپرست تیم ملی بودم اما از فدراسیون فوتبال به من اطلاع دادند ویزایم برای سفر تیم ملی به بحرین، نیامده و به این خاطر مهدی تاج به عنوان سرپرست تیم ملی راهی این سفر شد.

وی ادامه داد: اینکه در بحرین اطراف تیم ملی چه گذشت، بی‌خبرم اما خدا گواه است در ۲ سالی که در کنار افشین قطبی بودم کوچکترین مسئله حاشیه‌ای از وی ندیدم و یکی از بهترین دوران کاری‌ام را در کنار این مربی خوش فکر و با اخلاق داشتم.

سرپرست پیشین تیم ملی یادآور شد: بازی دوستانه تیم ملی با بحرین توسط فدراسیون فوتبال هماهنگ شده بود و خواست خدا بود که ویزای من برای این سفر آماده نشود. اتفاقاتی در این سفر افتاد که در نوع خودش جالب توجه بود.

حاجیلو  خاطرنشان کرد: بعد از بازگشت تیم ملی از سفر بحرین، حسابدار تیم ملی که برادر همسر کفاشیان بود مرا احضار کرد که چرا پاداش مالی ۴ نفر از اعضای کادر پزشکی تیم ملی را به آنها نداده‌ام در حالی که امضای آنها پای برگه پرداختی پاداش‌شان بود. من هم به طباطبایی گفتم؛ شما چه مسئولی هستی که نمی‌دانی در آن سفر تاج سرپرست تیم ملی بود نه من اما وقتی امضای مرا نشان داد حسابی تعجب کردم که چطور امضایم را جعل کرده‌اند. پس از این قضیه من دیگر ناراحت نبودم که چرا به بحرین نرفتم و خدا را هم شکر کردم.

پپشکسوت تیم استقلال در ادامه درباره شرایط این تیم صحبت کرد و افزود: استقلال ۲ سال است که با امیر قلعه‌نویی بد می‌آورد اما اطرافیان او با بعضی از اظهار نظرهایشان به جای اینکه از او حمایت کنند بدتر باعث تخریبش می‌شوند. به عقیده من هیچ چیز مثل زبان خوش و تعامل با دوستان و مخالفان نیست. اگر منتقدی پیدا می‌شود نباید به دنبال این بود که به بدترین شکل جواب او را داد بلکه باید خیلی راحت با وی تعامل کرد و به ایده‌اش احترام گذاشت.

وی با انتقاد از مدیریت بهرام افشار‌زاده در باشگاه استقلال تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ استقلال را در مدیریت این باشگاه می‌بینم. به عقیده من افشارزاده با تمام سوابق خوب خود مدیریت بحران بلد نیست. او پیش از این در مجموعه‌ای کار کرده که همه جور امکانات فراهم بوده و بودجه مشخصی هم داشته است. افشارزاده حتی پست‌های بین‌اللمللی هم داشته و به نظر من به درد همان پست‌ها می‌خورد نه مدیریت باشگاه استقلال که هر سال با مشکلات مالی و حاشیه‌ای زیادی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

حاجیلو یاد‌آور شد: افشارزاده این کاره نیست که بخواهد بیشتر از بودجه‌ای که در اختیار او قرار داده می‌شود در باشگاه خرج کند. در جاهایی که افشارزاده مدیریت کرده هیچ وقت ۱۰۰ هزار تماشاگر شعار حیا کن رها کن سر نداده‌اند. هیچ وقت بازیکن چک برگشتی خود را به باشگاه نیاورده و اجاره منزلش عقب نیفتاده و… تا الان باید خدا را شکر کنیم که افشارزاده سکته نکرده است و همچنان در باشگاه کار می‌کند!

پیشکسوت استقلال از اعضای هیئت مدیره این باشگاه هم انتقاد کرد و گفت: در هیئت مدیره به غیر از نجف‌نژاد کدام یک کاره‌ای بوده‌اند که حالا بخواهند در باشگاه استقلال موثر واقع شوند. مگر نه اینکه مدیر عامل و هیئت مدیره باید برای باشگاه درآمدزایی داشته باشند؟ چرا افشارزاده فقط منتظر است اسپانسر و یا وزارت ورزش به باشگاه پول بدهند؟ پس او و هیئت مدیره چه کاره‌اند که نمی‌توانند از جای دیگری به تیم پول ترزیق کنند؟

وی تصریح کرد: معینی در هیئت مدیره باشگاه استقلال منتظر است تا سر ماه بیاید و حقوق دانشگاه خود را بگیرد. پورحیدری دید در اراک خبری نیست و در باشگاه استقلال پست گرفت. صادق‌پور کارمند بانک بوده و حالا آمده در باشگاه استقلال مشغول به کار شده است. کدام یک از این اعضای هیئت مدیره می‌توانند برای باشگاه پولسازی کنند؟ هیئت مدیره‌ای که خودش کف زمین است چطور می‌تواند به مدیر عامل کمک کند؟ استقلال مدیرعاملی مثل امیر عابدینی، علی فتح‌الله‌زاده و…. می‌خواهد که آزمون و خطا داشته‌اند و می‌دانند در شرایط بحرانی چطور باید در باشگاه مدیریت کرد. من مشکلی با افشارزاده ندارم و فقط می‌گویم او نمی‌تواند وظیفه اصلی‌اش در باشگاه استقلال را که ایجاد آرامش و فراهم کردن پول است را انجام دهد.

حاجیلو با بیان اینکه مشکلات استقلال از وضعیت نامساعد مالی این تیم شروع شد، افزود: وقتی باشگاه نتواند به پرداختی‌های خود به بازیکنان عمل کند مشکلات آنها روز به روز بیشتر می‌شود و نمی‌توانند با فکر راحت کار خود را انجام دهند. بی‌پولی باشگاه هر روز یک حاشیه برای تیم بوجود می‌آورد. وقتی بازیکنان می‌بینند امثال اکبر کارگرجم و خیلی دیگر از پیشکسوتان که جوانی خود را برای پرسپولیس و استقلال گذاشتند الان با مشکلات مالی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند درس عبرت می‌گیرند و از آینده خود می‌ترسند. الان طوری شده که اگر یک بازیکن استقلال و پرسپولیس با مصدومیت شدید مواجه شود خیلی راحت از لیست این دو باشگاه خارج شده و به پولش نمی‌رسد. در این شرایط بازیکن حق دارد که در زمان بازی‌ها به فکر دریافت پولش از باشگاه باشد.

پیشکسوت استقلال از برخی منتقدان قلعه‌نویی هم انتقاد کرد و گفت: در روزنامه‌ها می‌خوانم عده‌ای از قلعه‌نویی انتقاد می‌کنند که انگار شش دانگ باشگاه استقلال به نام آنها است. نمی‌گویم پیشکسوتان انتقاد نکنند اما پیشکسوت استقلال و پرسپولیس باید بداند که با مطرح کردن بعضی مسائل به تیم ضربه می‌زنند و نه فرد. آنها این را هم مطمئن باشند که اگر هر فردی که در راس کار است را تخریب کنند روزی می‌رسد که آنها هم در راس کار قرار می‌گیرند و همین اتفاق برایشان  تکرار می‌شود. برخی از همین منتقدان وقتی در استقلال در راس کار بودند موقع بحران تیم کاسه چه کنم چه کنم دست می‌گرفتند.

وی در ادامه از هواداران استقلال نیز گلایه کرد و اظهار داشت: هواداران وقتی یک بازیکن هزار تومانی را تبدیل به اسطوره می‌کنند الان باید بیایند به استقلال کمک کنند. فرهاد مجیدی زمانی که در بهمن بازی می‌کرد کسی او را نمی‌شناخت اما وقتی به استقلال آمد هواداران او را اسطوره کردند و حالا در برنامه نود به عنوان محبوب‌ترین بازیکن استقلال رای آورده است. این هواداران که تا این حد در سرنوشت یک نفر نقش دارند چرا الان وظیفه خودشان را که حمایت از استقلال است را خوب انجام نمی‌دهند؟ در بازی با پدیده اگر ورزشگاه پر می‌شد شک نکنید استقلال به راحتی بازی را می‌برد. نباید هواداران چون از فلان شخص که در تیم است، خوششان نمی‌آید به ورزشگاه نیایند. آنها باید به موفقیت و سربلندی تیم فکر کنند و کاری به این نداشته باشند که چه کسی در تیم است.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false