ادامه روند کاهشی شاخص بورس | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ادامه روند کاهشی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز با کاهش ۳۳۱ واحدی به رقم ۶۶ هزار و ۲۰۸ واحد رسید و ارزش روز بازار به ۲۹۴ هزار میلیارد تومان رسید

به گزارش "چغادک نیوز"، امروز معامله‌گران بورسی بیش از ۳۸۴ میلیون برگه بهادار در قالب ۴۶ هزار و ۴۲۹ نوبت معامله و به ارزش ۸۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) امروز با ۱۴۱ واحد کاهش به ۲۸ هزار و ۳۲۵ واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲ واحد کاهش به ۱۰ هزار و ۱۵۴ واحد رسید.

شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲ واحد کاهش به ۹ هزار و ۲۶۷ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۴۲۲ واحد کاهش به ۷۶ هزار و ۹۱۳ واحد رسید.

شاخص بازار اول بورس با ۲۱۱ واحد کاهش به ۴۸ هزار و ۵۸۹ واحد و شاخص بازار دوم بورس با ۸۷۲ واحد کاهش به ۱۳۱ هزار و ۴۰۰ واحد رسید.

امروز نمادهای پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی پردیس در تقویت شاخص بورس اثرگذار بوده و نمادهای گروه مپنا کشتیرانی جمهوری اسلامی، پالایش نفت اصفهان، ارتباطات سیار ایران و نفت و گاز و پتروشیمی تامین در کاهش شاخص بورس اثرگذار بودند.

امروز نمادهای پربیننده مربوط به پالایش نفت اصفهان، بانک صادرات ایران، بانک ملت، پالایش نفت بندرعباس، ایران‌خودرو، پارس‌خودرو، نفت و گاز و پتروشیمی تامین بوده‌اند.

امروز در فرابورس ایران نیز شاخص کل با ۴ واحد کاهش به ۷۴۷ واحد و ارزش روز بازار اول و دوم فرابورس به ۶۱ هزار میلیارد تومان رسید.

امروز معامله‌گران فرابورسی ۱۹۶ میلیون و ۹۷۱ هزار برگه بهادار در قالب ۲۸ هزار و ۴۱۵ نوبت معامله و به ارزش ۱۹۴ میلیارد تومان دادو ستد کردند.

امروز نمادهای مارون،‌جم، پترول، شتران، هرمز، زاگرس در کاهش شاخص فرابورس اثرگذار بوده و نماد ذوب در تقویت شاخص اثرگذار بودند.

امروز شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، پالایشگاه نفت تهران، گروه پتروشیمی سرمایه ایرانیان، توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، بانک دی، سرمایه‌گذاری مسکن تهران و شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان از نمادهای پربیننده فرابورسی بودند.
 

 
منبع: نسیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false