احتمال بازگشت هادی ساعی به تکواندو | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
احتمال بازگشت هادی ساعی به تکواندو

هادی ساعی از احتمال همکاری با فدراسیون تکواندو خبر داد و گفت: صحبت‌هایی با پولادگر انجام داده‌ام و اگر شرایط مهیا شود حتما با فدراسیون همکاری می‌کنم.

به گزارش "چغادک نیوز"، هرمان سابق تکواندوی جهان و المپیک که مدتی است به دلیل اختلاف با پولادگر در عرصه تکواندو دیده نمی شود، از احتمال همکاری مجدد با فدراسیون تکواندو خبر داد و گفت: سال گذشته من همکاری‌هایی را با فدراسیون تکواندو داشتم اما به دلیل مسائلی علاقه‌ای به ادامه این همکاری نداشتم. در سال جدید صحبت‌های را با مسئولان فدراسیون داشته‌ام و اگر شرایط مهیا شود در تکواندو مجددا حضور پیدا می کنم. من تکواندو را از خودم هم بیشتر دوست دارم. برخی علاقه‌ای به حضور من در تکواندو ندارند اما عدم حضور قهرمانان به نام تکواندو به این رشته لطمه زیادی می‌زند. تکواندو با نام ورزشکارانی مثل من شناخته شد و مخالفان من نمی‌توانند منکر این مساله شوند.

دارنده طلای المپیک در خصوص ترکیب تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات جهانی روسیه اظهار کرد: جوان‌های خوب و باانگیزه‌ای در ترکیب تیم ملی حضور دارند. امیدوارم نتایج قابل قبولی کسب کنند و بتوانند امتیازات خوبی جهت کسب سهمیه المپیک به دست آورند. امسال با توجه به اینکه سهمیه المپیک افزایش پیدا کرده فرصت خوبی است که ۴ سهمیه را بگیرند. تمام مسابقاتی که تکواندوکاران پیش رو دارند تدارکاتی برای المپیک است.

ساعی که در سال های اخیر به بازیگری روی آورده است در رابطه با تجربه های بازیگری خود تصریح کرد: بازیگری را به طور حرفه ای دنبال می کنم. تجربه این حرفه برای من جالب و ارزشمند است. پیشنهادات زیادی دارم اما هر نقشی را قبول نمی کنم. در حال حاضر در سریال آمین بازی می کنم. روزهای پایانی ساخت این سریال را می گذرانیم. حدود ۱۰ ماه تصویر برداری این سریال طول کشید روزهای خوبی را با گروه این سریال سپری کردم.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی "پی ۲۲" که در آن نقش اول فیلم را بر عهده داشتم به اکران خصوصی در آمد. این فیلم که نام اولش مرواریدهای خلیج فارس بود چند هفته دیگر اکران عمومی خواهد داشت. من که حضور در سریال را هم تجربه کردم، باید بگویم که بازی در فیلم سینمایی را بیشتر دوست دارم.

قهرمان سابق تکواندوی المپیک در پاسخ به این سوال که چرا برخی از ورزشکاران به حرفه بازیگری روی می آورند؟ گفت: بیشتر قهرمانان ورزشی هوش بالایی دارند و از آمادگی جسمانی خوبی برخوردارند و فیزیک مناسبی دارند. قهرمانان ورزشی به دلیل شهرتی که دارند با پیشنهادات زیادی برای بازیگری رو به رو می شوند. هر ورزشکاری که استعداد بازیگری هم داشته باشد به راحتی می تواند در این حرفه موفق شود.

 
منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false