×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هلاکت عضو سعودی جبهه النصره در سوریه+عکس

یکی از اعضای سعودی گروه تکفیری جبهه النصره در درگیری با نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسید.

به گزارش "چغادک نیوز"، یکی از عناصر عربستانی گروه تروریستی جبهه النصره به نام «ابو عزام الجزراوی» در درگیری با ارتش سوریه در منطقه «المسطومه» در حومه شهر «ادلب» به هلاکت رسید.

این تروریست سعودی قصد داشت که با گروهی دیگر از اعضای گروه تکفیری جبهه النصره پادگان «المسطومه» ارتش سوریه را به اشغال خود دربیاورند که با مقاومت نیروهای نظامی سوریه، جبهه النصره در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و شکست خورد.

گروه‌های تروریستی در استان ادلب سوریه در روزهای اخیر و پس از اشغال شهر ادلب، عملیات گسترده‌ای را آغاز کردند تا تمام مناطق این استان را به اشغال خود دربیاورند. آن‌ها برای رسیدن به این هدف حمله‌ای را با ۱۲ هزار جنگجو به مناطق تحت سیطره ارتش سوریه شروع کردند که با مقاومت نیروهای ارتش، تکفیری‌ها در پیشروی ناکام ماندند و تعداد زیادی از آن‌ها به هلاکت رسیدند.

عربستان به عنوان یکی از مهم‌ترین کشورهای صادر کننده تروریست به جهان به شمار می‌رود. سالانه از این کشور هزاران تروریست به مناطق مختلف جهان از جمله عراق و سوریه می‌روند و پس از جنگیدن در صفوف گروه‌های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره به هلاکت می‌رسند.

 

 

 
منبع: ابنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false