×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سردار فضلى: رزمندگان ایران الگوى مجاهدان یمن هستند

جانشین رئیس سازمان بسیج به معنویت و خودسازى رزمندگان ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: همین موضوع بود که رزمندگان ما را به الگویى پیشتاز براى رزمندگان اسلام در سایر بلاد اسلامى همچون یمن مبدل ساخت.

به گزارش "چغادک نیوز"،صبح امروز مراسم صعود ١۵ هزار نفر از بسیجیان سراسر کشور به ارتفاعات بازى دراز در استان کرمانشاه با حضور خانواده هاى شهداى بازى دراز از جمله شهید شیرودى، شهید حاجى بابا، شهید پیچک و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد.

سردار على فضلى جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در این مراسم از رشادتهاى رزمندگان اسلام در ارتفاعات هزار و صدمترى بازى دراز گفته و افزود: رزمندگان بازى دراز با توکل به خدا و بدون توجه به عِدّه و عُدّه دشمن به جهاد علیه دشمنان اسلام پرداختند.

وى در ادامه سخنان خود با اشاره به کار بزرگ شهید وزوایى (فرمانده عملیات بازى دراز) افزود: شهید وزوایى که از دانشجویان پیرو خط امام و از فاتحان لانه جاسوسى آمریکا در تهران بود، تنها با ۶ نفر از یاران خود توانست ٣٠٠ نفر از کُماندوهاى عراقى را به اسارت درآورد.

سردار فضلى در ادامه به معنویت و خودسازى رزمندگان اشاره کرد و پیروزى آنها در مجاهده با دشمن را در وهله نخست مدیون عمل به دستورات الهى خواند و ادامه داد: اتفاقا همین موضوع بود که رزمندگان ما را به الگویى پیشتاز براى رزمندگان اسلام در سایر بلاد اسلامى همچون یمن مبدل ساخت.

جانشین رئیس سازمان بسیج ضمن تشکر از زحمات بى شائبه همه دست اندرکاران برگزارى راهیان نور غرب از خانواده شهید حاجى بابا و فرزند خلبان شهید على اکبر شیرودى تجلیل و تقدیر کرد.

در پایان این مراسم نیز ابوذر شیرودى فرزند شهید شیرودى ضمن تشکر و تقدیر از مردم مهمان نواز کرمانشاه و عموم بسیجیان کشور، حضور پرشور مردم قدرشناس و فهیم ایران بعد از ٣۴ سال در این مناطق صعب العبور را نشان دهنده ارادت ویژه مردم به شهداى والامقام اسلام و نظام مقدس جمهورى اسلامى خواند و افزود: قدرت امروز جمهورى اسلامى نتیجه خونى است که شهداى اسلام در همین مناطق نثار انقلاب اسلامى کردند و مردم همواره نشان داده اند که قدردان این نعمت بزرگ هستند.

منبع:روابط عمومی سازمان بسیج

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false