×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دلیل عدم پرداخت حق پخش

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس به سابقه عدم پرداخت حق پخش فوتبال سازمان لیگ از سوی صداوسیما اشاره کرد و گفت: از آنجایی که صداوسیما دچار مشکل مالی است، قرار شد دولت در این زمینه ورود کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به مشکلات جدی مالی رسانه ملی گفت: پیش از این قرار بود دولت در زمینه حق پخش فوتبال کمک هایی ارائه دهد که هنوز اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به نامه شورای امنیت کشور به سازمان صداوسیما در خصوص پخش مسابقات فوتبال، گفت: این نامه ضمانت اجرایی برای رسانه ملی ندارد و دولت است که باید در این رابطه تصمیم گیری کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به سابقه عدم پرداخت حق پخش فوتبال سازمان لیگ از سوی صداوسیما اشاره کرد و یادآور شد: از آنجایی که صداوسیما دچار مشکل مالی است، قرار شد دولت در این زمینه کمک کرده و حق پخش فوتبال را پرداخت کند.

وی در ادامه با بیان اینکه طبق قرارداد، پرداخت حق پخش فوتبال الزامی است، گفت: درآمدی که از محل تبلیغات داخل ورزشگاه حاصل می شود برای سازمان لیگ و تبلیغاتی که قبل بازی، میان دو نیمه و در پایان بازی پخش می شود سهم صداوسیما است که سازمان لیگ مدعی سهم این تبلیغات نیز هست.

شجاعی کیاسری همچنین تصریح کرد: باید تدبیری در رابطه با مشخص شدن صاحب سهم تبلیغات در هر مرحله از پخش بازی ها اندیشیده شود.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما در پایان با بیان اینکه هیأت دولت باید هرچه سریع تر به مسأله پرداخت حق پخش فوتبال ورود پیدا کند، خاطرنشان کرد: در نهایت قانون می گوید حق پخش فوتبال با صداوسیماست و می تواند این کار را نکند تا الزامی برای پرداخت پول نداشته باشد اما از طرفی در صورت عدم پخش مسابقات فوتبال مشکلات دیگری در جامعه پیش می آید لذا لازم است هیأت دولت هرچه سریع تر به این مسأله رسیدگی کند.

اخیرا شورای امنیت کشور در نامه ای به رییس سازمان صداوسیما، از وی خواسته بود تا با اجرای مفاد توافقنامه ای که میان وزارت کشور، وزارت ورزش و این سازمان، از بروز هرگونه تنش اجتماعی ناشی از عدم پخش مسابقات فوتبال از رسانه ملی جلوگیری کند.
 

 
منبع: خانه ملت

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false