اقدام یک آرایشگر با ذوق جهت پیشگیری از اعتیاد+تصویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اقدام یک آرایشگر با ذوق جهت پیشگیری از اعتیاد+تصویر

یک آرایشگر با ذوق چغادکی در راستای پیشگیری از فرو رفتن جوانان در منجلاب اعتیاد درحرکتی نو و و قابل تقدیر اقدام به نصب تابلوی پیشگیری از اعتیاد در مغازه خود نموده است که چشمان همگان را به خود معطوف می سازد.

به گزارش "چغادک نیوز"، پیشگیری از اعتیاد جوانان و آگاهی بخشی در خصوص معضلات مواد مخدردرسطح جامعه به نوعی مصداق امربه معروف و نهی ازمنکر می باشد که وظیفه آحاد مردم است.

 یک آرایشگر با ذوق چغادکی با علم به این موضوع و در راستای پیشگیری از فرو رفتن جوانان در منجلاب اعتیاد  درحرکتی نو و قابل تقدیر اقدام به نصب تابلوی پیشگیری از اعتیاد در مغازه خود نموده است که چشمان همگان را به خود معطوف می سازد.

 هادی رحمت در حین آرایشگری و درمواقع استراحت با کمال میل و با  شوق بسیار به سوالات شهروندان در زمینه مواد مخدر پاسخ می دهد و ضمن اینکه آنها را با انواع مواد مخدر آشنا می سازد پیرامون معضلات آن نیز تفاسیر بسیاری دارد که این آرایشگاه را به عنوان کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در این شهرمبدل ساخته است.

انتظار می رود دیگر شهروندان و هم استانی های عزیز این آرایشگر را سرمشق راه خود قرار دهند و در زمینه آگاهی بخشی نسل جوان در خصوص این مواد افیونی بیشتر تلاش کنند تا نسل جدید پویایی بیشتر داشته باشد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false