وکلای شکات مرتضوی از حضور در دادگاه منع شدند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وکلای شکات مرتضوی از حضور در دادگاه منع شدند

دادگاه سعید مرتضوی امروز شنبه پنجم اردیبهشت در حالی در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری برگزار شده است که از حضور وکلای شکات در پرونده تامین اجتماعی در این دادگاه ممانعت شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، دادگاه سعید مرتضوی امروز شنبه پنجم اردیبهشت در حالی در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری برگزار شده است که از حضور وکلای شکات در پرونده تامین اجتماعی در این دادگاه ممانعت شد.

 
 
مصطفی ترک همدانی یکی از وکلای این پرونده در جمع خبرنگاران با تایید موضوع گفت: به رغم اینکه برای ما احضاریه از سوی دادگاه ارسال شده است اما ما را به این دادگاه راه ندادند.

وی با بیان اینکه در دادگاه امروز همچنین پرونده تامین اجتماعی نیز در حال رسیدگی است اظهار داشت: مجتبی نظری نماینده سازمان تامین اجتماعی به این جلسه دادگاه دعوت شدند اما از وکلای شکات کارگران کسی در جلسه حضور ندارد.

ترک همدانی ادامه داد : اگر نمی خواستند که ما در این جلسه دادگاه حضور داشته باشیم پس چرا دعوتنامه رسمی و احضاریه برای ما ارسال شده است.

ترک همدانی که وکیل شکات جمعی از کارگران پرونده تامین اجتماعی است پیشتر در گفت و گوبا ایرنا اظهار کرده بود که در این جلسه به پرونده تامین اجتماعی نیز رسیدگی می شود.

جلسه دادگاه سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی آغاز شده است.

قرار بوده دادگاه امروز در ارتباط با رای نقض شده از سوی دیوان عالی کشور در پرونده کهریزک و ارجاع آن به شعبه هم عرض برای رسیدگی مجدد است که در پرونده کهریزک، شعبه دیوان عالی کشور انفصال دایم از خدمات قضایی و پنج سال انفصال از خدمات دولتی در خصوص مرتضوی را تایید کرد اما نسبت به جریمه نقدی صادرشده ایراد گرفت.

 
منبع: ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false