با معرفت ترین دوست بهنوش بختیاری در اینستاگرام+تصویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
با معرفت ترین دوست بهنوش بختیاری در اینستاگرام+تصویر

یکی از بامعرفت ترین دوستان بهنوش بختیاری در اینستاگرام یکی از جوانان معلول و پرطراوت شهرچغادک از توابع استان بوشهرمی باشد که اورا با وجود ناتوانی جسمی راهی تهران کرد تا نمایش بختیاری را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، مصطفی مطوری یکی از جوانان معلول و پرطراوت شهرچغادک از توابع استان بوشهرمی باشد که علاقه وافری به بازیگری بهنوش بختیاری بازیگرتوانمند تلویزیون دارد و همیشه در صفحه شخصی اینستاگرام این بازیگر حاظرشده و مطالب، تصاویرو فیلم هایش را دنبال می کند.

 

علاقه زیاد به تماشای بازی بختیاری ازنزدیک او را با وجود ناتوانی جسمی با اتوبوس راهی تهران کرد تا بعد از گرفتن عکس یادگاری و گفتگو با وی، به گفته بهنوش بختیاری یکی ازبامعرفت ترین دوستان بهنوش بختیاری دراینستاگرام لقب گیرد.

نوشته های بهنوش بختیاری بعد از دیداربا مصطفی مطوری شهروند چغادکی درصفحه شخصی اینستاگرام خود بدین شرح می باشد:

ایشون یکی از با معرفت ترین دوستان من در اینستاگرام هستن..میگم با معرفت واسه یه دقیقشه…این آقا مصطفی مطوری با این شرایط استثنایی با اتوبوس از بوشهرآمد و نمایش منو دید..امشبم به افتخارش مهمونی دادم..اماهر کاری واسش کنم کمه.. جبران بزرگواری ایشون نمیشه.

 دلم می خواست پروانه بشم دورش بگردم..دلم می خواست جونمو فداش کنم.. بگم من در وجود تو خدا را دیدم مصطفی جان.. نه به خاطر علاقش به این حقیر.. بلکه بخاطر درک عمیقش ازرفاقت و انسانیت.. قلب بزرگ و پر نوری که خدا داده بهش… بخاطر حجم عظیمی از عشق که در این کالبد نهادینه شده ..

خاک پاتم.. نه در کلمه.. واقعی واقعی .. تو رو که دیدم بیشتر از همیشه پی بردم که من چه موجود کمی هستم.. کوچکم .. خالیم.. بهشت برای توست..که دلیلی برای زندگی پیدا کردی و اونم عشق است و عشق.. من هرگز نفهمیدم تو رو … چون نشنیدم تو رو …کاش بیشتر تو را میفهمیدم.. قبل از اینکه ببینمت…

مرسیییییییی که افتخار دادی و آمدی به تهران.. قدمت روی چشمای بهنوش… امیدوارم لایق این همه احترام تو باشم…یا علی

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false