همایش بزرگداشت شخصیت‌های مبارز با استعمار در تنگستان برگزار می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
همایش بزرگداشت شخصیت‌های مبارز با استعمار در تنگستان برگزار می‌شود

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تنگستان گفت: برای شناخت بزرگان مبارزه با استعمار همایش بزرگداشت سرداران و شخصیت‌های مبارزه با استعمار و علمای این عرصه در تنگستان برگزار می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، احمد دشتی ظهر امروز در نشست برگزاری همایش "زایرخضرخان اهرمی امیراسلام" اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشته که درسال گذشته با تعامل خوب ومنطقی که بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزارشد وبا حمایت وپشتیبانی‌های فرماندار شهرستان، رشد قابل ‌ملاحظه‌ای را در جذب اعتبارات پروژه‌های عمرانی و زیر ساخت‌های شهرستان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه همایش زایر خضرخان اهرمی در تنگستان برگزار می‌شود تصریح کرد: برای معرفی شخصیت‌های‌ بزرگ مبارزه با استعمار از جمله زایرخضرخان اهرمی معروف به امیر اسلام همایشی به همین منظور در تنگستان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندارشهرستان تنگستان تاکید کرد: برای بزرگداشت چنین همایشی بابرنامه‌ریزی دقیق و فرصت کافی و با نهایت دقت برای معرفی همه جانبه شخصیت بزرگ مبارزه با استعمار صورت گیرد.

دشتی با اشاره به نقش مهم مبارزان تنگستانی در مبارزه با استعمار پیرانگلیس تصریح کرد: برای شناخت بزرگان مبارزه با استعمارهمایش بزرگداشت سرداران و شخصیت‌های مبارزاتی استعمار وعلمای گران‌قدر در تنگستان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش و کنگره سرداران رشیدی همچون زائرخضرخان اهرمی، باقرخان تنگستانی، رئیس‌علی دلواری وعلمای گران‌قدری همچون آیت الهی علم الهدی اهرمی و معتقد اهرمی ازجمله مفاخر، ریشه، پیشینه واصالت ما تنگستانی‌ها است که باید برگزاری همایش یاد شده همراه با معرفی ابعاد شخصیتی و مبارزاتی آنها باشد.

دشتی افزود: همه ما معتقدیم در شناخت و معرفی شخصیت ممتازی همچون زایرخضرخان اهرمی در مبارزات استعماری کوتاهی شده و امروزه این مهم سبب شده تا جوانان تنگستانی برای معرفی این سرداران و بزرگان  وارد میدان شوند که قابل ‌تقدیر است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان تنگستان از برگزاری همایش زایر خضرخان اهرمی در اواخر سال جاری  خبر داد

در این جلسه مرتضی کرمی به عنوان  دبیر علمی ستاد برگزاری همایش زائر خضرخان اهرمی انتخاب شد.

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false