مدیرعامل ماهان به مجلس فراخوانده می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مدیرعامل ماهان به مجلس فراخوانده می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سقوط یک دستگاه اتوبوس حامل مسافران پرواز مشهد ــ ساری هواپیمایی ماهان گفت:‌ هفته آینده مسئولان صنعت حمل‌ونقل هوایی و مدیرعامل هواپیمایی ماهان برای توضیح درباره این سانحه به مجلس دعوت می‌شوند.

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا خسروی اظهار کرد: مشخص نیست که بین مسافران و شرکت هواپیمایی ماهان توافقی در خصوص ادامه سفر با اتوبوس انجام شده یا خیر، یا باید مسافران صبر می‌کردند با پرواز بعدی به مقصد منتقل می‌شدند.

وی با بیان این‌که باید ببنیم کدامیک از این موارد اتفاق افتاده است، تصریح کرد: هنوز اطلاعات به ما ارائه نشده و دوستان هواپیمایی نیز در جلسه کمیسیون عمران این اطلاعات را نیاورده بودند.

وی با اشاره به این‌که هفته آینده باید دوستان گزارشات را ارائه دهند تا ببینیم اصل ماجرا چه بوده است، افزود: مطمئنا سازمان هواپیمایی کشوری گزارش اولیه این سانحه را از شرکت مربوطه دریافت کرده است. علاوه بر این پلیس راه و شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای نیز این گزارش را در اختیار دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دعوت از مدیرعامل هواپیمایی ماهان  در برنامه کاری هفته آینده کمیسیون عمران قرار می‌گیرد.

صبح دیروز پرواز مشهد ــ ساری هواپیمایی ماهان به دلیل بدی آب و هوای مقصد (ساری) در فرودگاه مهرآباد فرود می‌آید و مسافران این پرواز با دو دستگاه اتوبوس از تهران به سمت ساری منتقل می‌شوند. اما در محور فیروزکوه – گدوک یکی از اتوبوس‌ها به دلیل آنچه تخطی از سرعت اعلام شده واژگون می‌شود. در این حادثه ۱۱ نفر از مسافران جان خود را از دست می‌دهند.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false