×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح هتلینگ بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی اجرا شد‌

معاون ‌فرماندار دشتی گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت بسته‌های خدمتی برای درمان افزایش یافته بگونه‌ای که طرح هتلینگ در بیمارستان زینبیه این شهرستان راه‌اندازی شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمد حسینی بعدازظهر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان دشتی با اشاره به اجرای طرح موفق تحول نظام سلامت اظهار داشت: بار اصلی اجرای طرح تحول سلامت بر دوش کارکنان شبکه بهداشت و درمان بوده و آن‌ها در این مسیر وظیفه خطیری را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه نظارت محسوس و نامحسوس بر نحوه اجرای طرح تحول سلامت انجام می‌شود، گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از طرح‌های مهم و موفق دولت است که سبب افزایش رضایتمندی مردم و امید مردم شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی با اشاره به اینکه این طرح سبب کاهش هزینه‌های درمانی مردم به ویژه افراد کم‌درآمد شده بیان کرد: هزینه‌های درمانی مردم در اجرای طرح تحول نظام سلامت به کمتر از ۱۰ درصد کاهش یافته که امید مردم را در جامعه افزایش داده است.

وی، با اشاره به اینکه طرح هتلینگ بیمارستان زینبیه شهرستان دشتی راه‌اندازی شده است، گفت: در اجرای طرح تحول نظام سلامت بسته‌های خدمتی برای درمان افزایش یافته به‌گونه‌ای که طرح هتلینگ در بیمارستان زینبیه این شهرستان راه‌اندازی شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی با اشاره به نامگذاری سال جدید افزود: همدلی و همزبانی با مردم باید از سوی دستگاه‌های دولتی در ابعاد گوناگون محقق شود و تمامی مسئولان پاسخگوی نیازها و خواسته‌های مردم باشند.

حسینی، ارائه خدمات بیشتر به مردم را یکی از راه‌های تحقق همزبانی و همدلی با مردم دانست و گفت: اگر در مجموعه‌ای امکان انجام کارهای قانونی خواسته مردم در شرایط کنونی وجود ندارد، باید با خوشرویی و محبت به مراجعه کنندگان پاسخ داد.

وی، با تاکید برایجاد سیستم پیشرفته دفع زباله وپسماند در دشتی بیان کرد: نداشتن سیستم پیشرفته دفع زباله وپسماند یکی ازمشکلات مردم دشتی است که اجرای طرح بهبود دفع زباله در شهرهای دشتی از رسالت‌های شهرداری‌ها است.

تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false