سیاسی: به نژادفلاح دهن کجی نکردم | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سیاسی: به نژادفلاح دهن کجی نکردم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که هیچ مشکلی با سرمربی کروات این تیم ندارد.

به گزارش "چغادک نیوز"، حمیدرضا سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه روز گذشته خادم و گودرزی حضور داشته است، گفت: من در این جلسه حضور نداشتم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است.

وی ادامه داد: استعفای من به هیئت مدیره داده شده و احتمالا تا ۹ اردیبهشت که زمان واگذاری باشگاه پرسپولیس است تصمیم‌گیری در خصوص من انجام خواهد شد. من سعی می‌کنم در موارد مدیریت باشگاه دخالتی نکنم چون پیش از من تصمیمات مدیریتی گرفته شده است. این کارم باعث می‌شود نه حاشیه‌ای درست شود و نه سوء تفاهمی پیش بیاید، به خاطر همین در مسائل مدیریتی دخالتی ندارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا او هم روز نهم اردیبهشت جزو خریداران باشگاه پرسپولیس خواهد بود یا خیر، تاکید کرد: نه من و نه هیچ شخص و شرکتی که به من وابستگی داشته باشد جزو خریداران باشگاه نخواهیم بود.

سیاسی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌اش در دادگاه اظهار داشت: پرونده من در دادگاه انقلاب در حال بررسی است و به دادگاه هم احضار شدم به خاطر همین به دادگاه می‌روم تا از خودم دفاع کنم.

وی در خصوص جلسه چند روز گذشته هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که برگزار شد تصمیم بر این شد که به علت کوتاهی زمان هیچ تغییری در باشگاه ایجاد نشود و فعلا شرایط به همان منوال گذشته باشد. من هم هر کاری از دستم بربیاید برای باشگاه پرسپولیس انجام می‌دهم. حالا چه به عنوان مدیرعامل و چه به عنوان یک خدمتکار ساده.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط برانکو ایوانکوویچ در باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود او مخالف برانکو است، گفت: اصلا چنین مسئله‌ای صحت ندارد. ممکن است به نحوه قرارداد برانکو انتقادی داشته باشم اما برانکو انتخاب مدیریت قبل و بسیار محترم است.

سیاسی ضمن ابراز تاسف از جایگاه پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر ادامه داد: برانکو مربی محبوبی در ایران است و من هیچ وقت مشکلی با او نداشته و ندارم و اصلا در خصوص او اظهار نظر فنی انجام نمی‌دهم.

وی درباره ارتباطش با محمدحسین نژادفلاح گفت: دو، سه روز پیش خواستم با نژاد‌فلاح صحبت کنم و چند باری هم با او تماس گرفتم اما متوجه شدم نژاد‌فلاح شماره من را روی تلفن همراهش ذخیره ندارد. به خاطر همین پاسخم را نداده است. هدفم عرض ادب به نژاد‌فلاح بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره جلسه‌اش با حمید درخشان در باشگاه پرسپولیس گفت: واقعیت این است که من هیچ دعوتی از حمید درخشان انجام ندادم و از حضور او هم در باشگاه اطلاعی نداشتم. درخشان برای پیگیری طلبش به باشگاه آمده بود و برخوردش با من تصادفی بود. نمی‌خواهم خدای ناکرده اینطور تعبیر شود که جلسه من و درخشان دهن‌کجی به مدیریت باشگاه که او را آورده بود (نژادفلاح) بوده است.

سیاسی ادامه داد: جلسه هیئت مدیره را به احترام نژادفلاح چند دقیقه‌ای دیر شروع کردیم، البته او از جلسه خبر نداشت و به خاطر همین در دانشگاه حضور داشت و نتوانست به جلسه هیئت مدیره بیاید. ما هم در غیاب ایشان در اتاقش جلسه برگزار نکردیم تا بی‌احترامی نشود. هرچند خروجی جلسه هیئت مدیره هم تثبیت وضعیت فعلی مدیریت باشگاه بود. خوشبختانه مدیریت باشگاه از حمایت هیئت مدیره برخوردار است.

وی افزود:‌ مهم این است که ما به پرسپولیس خدمت کنیم حالا چه در جایگاه رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل یا یک کارمند خدمتکار ساده. برای همه ما مهمترین مسئله شاد کردن دل هواداران است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان در پاسخ به اینکه آیا با امیررضا خادم نسبت فامیلی دارد، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد چون ما از دو نقطه مختلف کشور هستیم. برخی دوستی‌ها از نسبت‌های فامیلی‌ هم محکم‌تر است.

طبق تصمیم‌گیری روز گذشته مسئولان وزارت ورزش تا زمان برگزاری مزایده (۹ اردیبهشت) سیاسی امور اقتصادی و نژادفلاح کارهای اجرایی باشگاه را انجام خواهند داد.

 
منبع: تسنیم

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false