×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کارشناسان روسی آنتونوف به ایران می‌آیند

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ورود کارشناسان روسی به ایران طی هفته آینده برای بررسی سانحه سقوط آنتونوف ۱۴۰ هواپیمایی سپاهان خبر داد و گفت: تا چند هفته آینده کمیته بررسی سانحه آخرین اطلاعات درباره سقوط آنتونوف را اعلام می‌کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، علیرضا جهانگیریان در پاسخ به تسنیم اظهار کرد: کمیته بررسی سانحه سقوط آنتونف ۱۴۰ تا چند هفته آینده جلسه‌ای برگزار می‌کند و آخرین اطلاعات در این خصوص را اعلام می‌کند.

وی با بیان این‌که این گزارش در حال جمع‌بندی است زمان برگزاری جلسه مذکور را "چند هفته آینده" اعلام کرد و در پاسخ به پرسش دیگر تسنیم در خصوص دلیل طولانی شدن بررسی  سقوط آنتونوف ۱۴۰ افزود: "یک سری اطلاعات باید از خارج بیاید که منتظر آن هستیم، کشور طراح و سازنده اصلی باید اطلاعاتی را به ما می‌داد."

وی با بیان این‌که این اطلاعات فنی است در پاسخ به این پرسش تسنیم که اطلاعات مورد نظر درباره جعبه سیاه است یا هواپیما، بیان کرد:‌ اگر اشکالات فنی وجود داشته باشد یا این‌که احساس شود اشکالات فنی وجود دارد از کشور سازنده درباره آن سئوال می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به این پرسش تسنیم که قرار بود کارشناسانی از اوکراین برای بررسی سقوط آنتونوف به ایران سفر کنند، گفت:‌ قرار است هفته آینده کارشناسانی از روسیه به ایران بیایند.

 
منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false