۸۴ هزار متر مربع طرح هادی در مناطق زلزله زده دشتی اجرا شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۸۴ هزار متر مربع طرح هادی در مناطق زلزله زده دشتی اجرا شد

بخشدار شنبه و طسوج گفت: تاکنون ۸۴ هزار متر مربع طرح هادی در مناطق زلزله زده بخش شنبه و طسوج دشتی با اعتبار۶۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، بخشدار شنبه و طسوج صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تاکنون کارهای خوبی در مناطق زلزله زده بخش شنبه و طسوج اتفاق افتاده که رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

هادی اخلاقی افزود: با تلاشهای صورت گرفته تاکنون یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در ۲۱ روستا و شهر شنبه احداث شده است که از این تعداد تاکنون یک هزار و ۴۰۰ واحد آن به بهره برداری رسیده است و مابقی نیز بین ۶۰ تا ۹۰درصد پیشرفت داشته است.

وی بیان کرد: برای احداث این واحدهای مسکونی ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به افراد زلزله‌زده پرداخت شده است.

ساخت ۱۲ مسجد و حسینیه در مناطق زلزله زده

اخلاقی با تقدیر از عنایت دولت تدبیر و امید در پرداخت هزینه‌های آب و برق مصرفی مناطق زلزله‌زده تصریح کرد: با تلاش‌های استاندار بوشهر، فرماندار دشتی و نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ۴۰ میلیارد ریال بابت هزینه های مصرفی آب وبرق مناطق زلزله زده اختصاص یافت.

وی بیان کرد: تاکنون ۸۴ هزار متر مربع طرح هادی در مناطق زلزله زده بخش شنبه و طسوج دشتی با اعتبار۶۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

اخلاقی همچنین از ساخت ۱۲ مسجد، ۷حسینیه، سه خانه عالم، ۲ پانسیون پزشکان، ۳خانه بهداشت وساختمان اورژانس ۱۱۵ در شهر شنبه خبر داد.

مهر

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false