گام بلند سیاه‌جامگان برای صعود به لیگ برتر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گام بلند سیاه‌جامگان برای صعود به لیگ برتر

سیاه‌جامگان مشهد با برتری یک بر صفر مقابل میزبانش گل‌گهر سیرجان در یک هفته مانده به پایان لیگ به صدر جدول گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال ایران با برگزاری دیدارهای گروه ب به پایان رسید.

در مهم‌ترین دیدار امروز پارسه تهران میزبان پاس همدان بود که پارسه با نتیجه یک بر صفر مقابل مهمان همدانی خود شکست خورد. با این نتیجه پاس همدان ۳۶ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر در رتبه سوم جدول ایستاد. پارسه هم با همان ۳۳ امتیاز سابق در جایگاه پنجم ایستاد.

در دیگر دیدار گروه ب گل گهر سیرجان از سیاه جامگان مشهد پذیرایی کرد که در پایان سیاه جامگان با یک گل مقابل میزبان خود به برتری رسید. به این ترتیب سیاه جامگان ۳۸ امتیازی شدند و به رتبه اول گروه رسیدند تا شانس خود را برای صعود مستقیم به لیگ برتر افزایش دهند.

در آبادان نفت با یک گل از مهمانش راهیان کرمانشاه شکست خورد تا با این نتیجه ۳۳ امتیازی مانده و در جایگاه چهارم باقی بماند. راهیان کرمانشاه هم با ۲۲ امتیاز کماکان در منطقه سقوط قرار دارد.

دو تیم داماش و شهرداری بندرعباس در گیلان به مصاف هم رفتند که داماشی‌ها با نتیجه یک بر صفر مقابل مهمان جنوبی خود به برتری رسیدند. با این نتیجه داماش ۲۶ امتیازی شد و از خطر سقوط به لیگ دسته دوم فرار کرد اما شهرداری بندرعباس با این شکست تا حدودی سقوط خود را به دسته دوم را قطعی می‌بیند.

در آخرین دیدار فولاد و شهرداری تبریز در یزد به مصاف هم رفتند که دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. با این تساوی فولاد ۲۳ امتیازی شد و شهرداری تبریز با ۲۱ امتیاز کماکان خطر سقوط را احساس می‌کند.

 
منبع: ایسنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false