×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کلهر: برخی اتفاقات پرسپولیس خنده دار است

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: برخی اتفاقات پرسپولیس از جمله فعالیت دو مدیر ارشد در این باشگاه بسیار جالب است و فقط می توان به آن خندید.

به گزارش "چغادک نیوز"، محمود کلهر روز سه شنبه گفت: پرسپولیس در این مدت دچار حاشیه های زیادی شده و به همین دلیل قطعا اثرات این حواشی را بازهم در مسایل فنی خواهیم دید.

وی ادامه داد: پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان یک نیمه خوب بود، اما در نیمه دوم اسیر نداشتن شناخت برانکو نسبت به بازیکنان شد.

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: لخویا با تیمی که در دیدار رفت مقابل پرسپولیس بازی کرده کاملا فرق می کند و قطعا بازیکنان موثر این تیم نقش زیادی در موفقیت آنها خواهند داشت.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در خط دفاعی نیاز به هماهنگی بسیار زیادی دارد اما قطعا می تواند در مقابل لخویا موفق باشد. فکر می کنم با توجه به صدرنشینی پرسپولیس حریفان از این تیم ترس دارند و قطعا دچار مشکل خواهند بود.

وی در خصوص همزمانی فعالیت ن‍ژاد فلاح و سیاسی در باشگاه پرسپولیس، گفت: این مسایل بسیار خنده دار است و برای هیچ یک از تصمیم هایی که در پرسپولیس گرفته می شود، فکری نشده است.

کلهر خاطرنشان کرد: تغییر کادرفنی در پرسپولیس آنهم در ۶ بازی پایانی و زمانی که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا موفق است نیز خنده دار بوده و نمی توان این مسایل را پذیرفت.

وی تاکید کرد: البته برانکو مربی کوچکی نیست، اما ای کاش او در کنار کریم باقری از حسین عبدی هم بهره می برد.

وی در ادامه افزود: سیاسی به اعتقاد من مدیر توانمندی است و در دوره حضورش در پرسپولیس بسیار عالی کار کرد و اگر می توانست کار خود را ادامه دهد، توانایی برطرف کردن مشکلات را داشت.

کاپیتان اسبق پرسپولیس، گفت: باید افرادی در راس باشگاه پرسپولیس قرار گیرند که کارنامه خوبی داشته باشند. بهتر است نژاد فلاح هم دید خود را تغییر دهد و سعی کند گره های پرسپولیس را باز کند. تیم ما کم چهره صاحب نام ندارد که ما نخواهیم از آنها استفاده کنیم.

کلهر در خصوص رفتار های پیام صادقیان در این فصل، اظهار کرد: مشکل فوتبال ایران ریشه ای است و مدیران و مربیان ما باید دیدگاه خود را تغییر دهند. یک مربی و مدیر باید مقابل بازیکن سالاری ایستادگی کنند و از حسین فرکی که بهترین برخورد را باخلعتبری داشت الگو برداری کنند.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان جوانی که به پرسپولیس می آیند نیامده خود را گم می کنند و این مساله باعث می شود عمر فوتبال آنها کوتاه شود.

 
منبع: ایرنا

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false